"møg"kat *G*
Fra : Praxis©

Dato : 30-07-01 09:57

Scenen er sat:
Det er søndag aften. Jeg er gået til køjs, ligger og ser tv og venter på at
det bliver køligt nok, til at jeg kan sove.
Fie og Bowie (Mine 2 små hunde) ligger i den anden side af sengen og
snorker.)
De store hunde ligger på gulvet. Der er for varmt i deres kurve.
Gina (Rød hunkat) ligger i min fodende og Gizmo (Hvid hankat fra Rinnie)
ligger oven på mine ben.

Pludselig vågner Gizmo helt op.....han vejrer........ Han løber ud på
badeværelset, hvor vinduet står helt åbent, så kattene kan komme ind og ud,
som det passer dem.
Ca 20 min senere kommer han ind igen..........og miauer triumferende og
stolt.
Jeg skulle selvfølgelig lige se hvad det var, han var ved at fortælle
om...............læner mig ud over sengen
og...........>>Hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin<< .........så sad han med en
halvdød mosegris i munden, og ville til at hoppe op i sengen for at
præsentere bytte.

Jeg skulle hilse fra undertegnet og sige at det er ret svært, at bevare
fatningen og stilen, når man skal kravle baglæns ud af sengen i modsat
side........med 4 vildt gøende hunde, der danser rundt, for nu sker der
sikkert noget sjovt, og rose katten behørigt, og samtidig sikre sig at
byttet ikke slippes eller splittes ad midt i mit soveværelse.......Til sidst
fik jeg lempet den stolte mis ud i badeværelset, hvor han fik fred til at
nyde sit bytte.......

Man keder sig aldrig når man har katte og hunde *G*

--
VH Pernille Lauridsen

"Tænk hvis der blev krig
-Og ingen mødte op"

http://praxis_dyr.hjem.netact.dk/index.htm

Fra : jsj

Dato : 30-07-01 11:05

*LOL*

Fra : Nina

Dato : 30-07-01 11:05

> [...]
sidst
> fik jeg lempet den stolte mis ud i badeværelset, hvor han fik fred til at

Huskede du at sige "Velbekomme"?

Hilsen Nina (der synes det er en vild sjov historie)

Fra : Kate

Dato : 30-07-01 21:23

"Praxis©" wrote:
<snip>
> og...........>>Hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin<< .........så sad han med en
> halvdød mosegris i munden, og ville til at hoppe op i sengen for at
> præsentere bytte.

Pyha, hvor er jeg glad for mine indekatte. Grin.
Jeg fik mig nu en god griner over historien alligevel. Sikke en dygtig
jager han er ham Gizmo.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 31-07-01 07:13

Grin!

Du kan sagtens. Min Felix havde siddet i vores fælleshave en hel dag (bor på
kollegie) og våget over en mosegris (en halvstor unge). Da jeg kommer
slipper den ud af haven med ham efter sig.
Han sidder derefter og prøver ihærdigt at daske til den og snappe efter den,
alt imens den sidder og laver truende pibelyde hver gang, han så meget som
nærmer sig alt imens den lystigt sidder og guffer mælkebøtteblade i
sig.........
Det endte med jeg tog det pjok af en kat med ind (selvfølgelig protesterende
sprælsk), så han kunne få noget at drikke og lidt tørfodder (hvilket
selvfølgelig aldrig er helt det samme som friskt kød) *GG*.
Vær du stolt af Gizmo Kate...........

Mvh
Carina

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 31-07-01 07:13

Ups! Pernille selvfølgelig

Fra : Praxis©

Dato : 31-07-01 22:13

*GGG* Er skam stolt af Gizmo, mne ville fortrække at han ikke præsenterede
sit bytte i MIN seng. For min skyld må han godt spise ude*G*

Men Felix lyder nu sød*S* Giv ham et klap fra mig

--

http://www.praxis_humor.subnet.dk/