MS Windows
briani 27239
windows opdatering
Fra : Per H

Dato : 17-04-09 11:20

De sidste par dage har der været opdateringer til windows xp, når jeg
skulle slukke pc. har i andre også haft det? jeg syndtes det er lidt
volsomt.

per

Fra : Max

Dato : 17-04-09 11:28

Hej Per

> De sidste par dage har der været opdateringer til windows xp, når jeg
> skulle slukke pc. har i andre også haft det? jeg syndtes det er lidt
> volsomt.

I morges sagde en af mine XP maskiner 11 stk. opdateringer.

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 17-04-09 11:31

On Fri, 17 Apr 2009 12:28:22 +0200, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Per

>I morges sagde en af mine XP maskiner 11 stk. opdateringer.

min havede en del igår og 2 idag indtil videre.

per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-04-09 12:35

"Per H" skrev i en meddelelse
> De sidste par dage har der været opdateringer til windows xp, når jeg
> skulle slukke pc. har i andre også haft det? jeg syndtes det er lidt
> volsomt.

Ja - dem har jeg også fået - der har åbenbart hobet sig lidt op - men hvis
de har fundet småfejl, sikkerhedshuller eller andet, så er det vel fint nok,
at de bliver lappet ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Per H

Dato : 17-04-09 14:29

On Fri, 17 Apr 2009 13:35:27 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>Ja - dem har jeg også fået - der har åbenbart hobet sig lidt op - men hvis
>de har fundet småfejl, sikkerhedshuller eller andet, så er det vel fint nok,
>at de bliver lappet ?

ja præsis, Jeg ser nok bare spøgelser alle steder efterhånden.

per