MS Windows
briani 27239
Norton Security Scan og Vista
Fra : J W Nielsen

Dato : 16-04-09 17:14

Hej...
Min søn har haft en HP-pc (stationær) i 3-4 måneder.
Helt fra starten installerede jeg AVG antivirus på den og fjernede de
præ-installerede Norton programmer.
Men nu har han været en tur til noget LAN-party med den og efterfølgende
dukker der et ikon op på skrivebordet "Norton Security Scan". Samtidig kan
jeg se programmet på programlisten. Jeg har så fjernet det med tilføj/fjern
programmer og så forsvinder det...
Et par dage efter dukker det så op igen, og vi kan gentage processen...

Hvor kommer det fra og hvordan får vi fjernet det permanent???

Mvh Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 16-04-09 22:26

J W Nielsen skrev blandt andet:

> [...]
> processen...
> Hvor kommer det fra og hvordan får vi fjernet det permanent???

Norton-halløjet er tilsyneladende ikke blevet fjernet helt, men Symantec
skulle have et specialværktøj til formålet på hjemmesiden.

--
vh
Ole C

Fra : J W Nielsen

Dato : 20-04-09 16:43

> Norton-halløjet er tilsyneladende ikke blevet fjernet helt, men Symantec
> skulle have et specialværktøj til formålet på hjemmesiden.

Hej Ole...
Tak for info - jeg tror sør'me det lykkedes at få det fjernet.

Mvh Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 20-04-09 17:55

J W Nielsen skrev blandt andet:

> Hej Ole...
> Tak for info - jeg tror sør'me det lykkedes at få det fjernet.

Tillykke med det

--
vh
Ole C