MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Det forstår jeg mig ikke på.
Fra : Hagar

Dato : 11-04-09 07:50

Hej i gruppen

Jeg aner ikke om jeg havner i rette gruppe, ellers må man meget undskylde.
Jeg får et af de her små ruder op på skærmen med en besked i jeg ikke fatter
en bjælde af. Der står "ciphertext size not a multiple of block size" Det
kommer ind i mellem, og under forskellige forhold på min maskine, men som
sagt, jeg aner ikke hvor det kommer fra, eventuel henvisning til rette
gruppe er meget velkommen.

Hagar

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-04-09 08:15

On Sat, 11 Apr 2009 08:50:13 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>kommer ind i mellem, og under forskellige forhold på min maskine, men som
>sagt, jeg aner ikke hvor det kommer fra, eventuel henvisning til rette

Et af dine programmer er åbenbart i problemer....

Næste gang du oplever beskeden, så prøv at bestemme hvilket program
det drejer sig om, f.eks ved at Alt-TAB'e gennem de kørende programmer
eller via Windows Job Listen...

<mlr>

Fra : Erik Olsen

Dato : 11-04-09 10:53

Hagar wrote:

> [...]
> forhold på min maskine, men som sagt, jeg aner ikke hvor det kommer
> fra, eventuel henvisning til rette gruppe er meget velkommen.

Man kan have megen gavn af at søge efter en fejltekst i f. eks. Google,
men når man søger på den citerede fejltekst, kommer der kun et eneste
resultat op. Det er lidt usædvanligt; er du sikker på at du har skrevet
den helt korrekt?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Hagar

Dato : 11-04-09 16:55

> [...]
> men når man søger på den citerede fejltekst, kommer der kun et eneste
> resultat op. Det er lidt usædvanligt; er du sikker på at du har skrevet

Det jeg har skrevet er helt identisk med teksten på det lille vindue der
komme frem, og jeg har som dig, prøvet at google efter det, og jeg fik samme
resultat som dig, så jeg var/er på herrens mark om hvad det kan være.

Hagar

Fra : John

Dato : 11-04-09 17:22

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg var/er på herrens mark om hvad det kan være.

Aner det heller ikke :(

Adskillige hits:

http://www.google.dk/search?q=ciphertext+not+a+multiple+of+block+size

http://search.yahoo.com/search?p=ciphertext+not+a+multiple+of+block+size

John

Fra : Hagar

Dato : 12-04-09 01:02

> Aner det heller ikke :(

> [...]

Efter hvad jeg kan få ud af de link du har sendt, så er hovedparten om noget
med Oracle, er det ikke noget med programmering, i så fald, så er jeg endnu
mere forvirret, for sådan noget fatter jeg bare ikke noget af
Jeg må prøve at gå tingene efter og se om der skulle være noget som ikke
skal være der, noget jeg har overset.

Hagar

Fra : Rado

Dato : 12-04-09 02:26

On Sun, 12 Apr 2009 02:02:27 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Efter hvad jeg kan få ud af de link du har sendt, så er hovedparten om noget
>med Oracle, er det ikke noget med programmering, i så fald, så er jeg endnu
>mere forvirret, for sådan noget fatter jeg bare ikke noget af

Oracle er et database system.

>Jeg må prøve at gå tingene efter og se om der skulle være noget som ikke
>skal være der, noget jeg har overset.

Du skal nok kigge efter et program der anvender kryptering i en eller
anden form.

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda