Hvordan er det lige man kan se hvor IP-adr~
Fra : BOX

Dato : 08-05-09 18:30

Hvordan er det lige man kan se hvor IP-adressen kommer fra.

Findes der et program hvormed man kan finde stedet/området

BOX

Fra : Max

Dato : 08-05-09 18:45

Hej BOX

http://www.whatismyip.com/tools/ip-address-lookup.asp

--
Mvh Max

Fra : John

Dato : 08-05-09 18:48

"BOX" <bjarnebo@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan er det lige man kan se hvor IP-adressen kommer fra.

Det kan du adskillige steder, fx her:

http://whois.domaintools.com/

John

Fra : BOX

Dato : 08-05-09 22:25

> Det kan du adskillige steder, fx her:
>
> http://whois.domaintools.com/
>
> John

Jeg takker.
BOX

Fra : John

Dato : 08-05-09 23:33

"BOX" <bjarnebo@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg takker.

Velbekomme :)

Fra : Martin [TMM]

Dato : 09-05-09 10:53

Hej
BOX wrote:
> Hvordan er det lige man kan se hvor IP-adressen kommer fra.
> Findes der et program hvormed man kan finde stedet/området

De findes, men kan reelt set ikke bruges til andet end at se hvilket
land IP'en tilhører. Og det burde man kunne selv kunne se ud fra hosten,
hvis man tracerouter den.
Her hvor jeg holder til har vi 2 linjer, med hver sin IP. Hvis jeg
prøver at sætte dem ind, så hører den ene til på vestsjælland, og den
anden i hørsholm. Jeg kan ikke lige mindes hvornår Århus skulle være
flyttet til sjælland.

Mvh
Martin

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 09-05-09 11:48

Den Sat, 09 May 2009 11:52:56 +0200 skrev Martin [TMM]:

> [...]
> prøver at sætte dem ind, så hører den ene til på vestsjælland, og den
> anden i hørsholm. Jeg kan ikke lige mindes hvornår Århus skulle være

Kan du ikke mindes det? Jow-jow, Ã…rhus er skam flyttet - vi Jyder blev
godt og grundigt trætte af Århus, så vi flyttede den en mørk nat

Næ, kun hvis du kan få adgang til din udbyders info om uddelte IP-
adresser, kan du se præcis hvem der har den, og vedkommendes adresse.
SÃ¥ hvis du hedder Per Betjent og er tilknyttet politiets afdeling for IT
kriminalitet, kan du få adgang til oplysningerne.

De info du får ved at slå IP'en op diverse steder, er typisk udbyderens
tilholdssted og firmaadresse.

---
Karl Erik.

Fra : Stig Johansen

Dato : 09-05-09 12:30

Karl Erik Christensen wrote:

> Kan du ikke mindes det? Jow-jow, Århus er skam flyttet - vi Jyder blev
> godt og grundigt trætte af Århus, så vi flyttede den en mørk nat

Hov hov, der findes nogle, der kommer nordenfjords fra, og flyttede til
djævleøen.

Hvad er Århus? :)

Stig Johansen

Fra : Michael Weber

Dato : 09-05-09 20:17

Stig Johansen wrote:

> Hov hov, der findes nogle, der kommer nordenfjords fra, og flyttede
> til djævleøen.

Der findes, som bekendt, 3 slags jy´er:
De ultra-kloge, de kloge og de, der flytter til Sjælland
for at klare sig.

:)

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 09-05-09 12:45

Den Sat, 09 May 2009 13:29:31 +0200 skrev Stig Johansen:

> Hov hov, der findes nogle, der kommer nordenfjords fra, og flyttede til
> djævleøen.
>
> Hvad er Ã…rhus? :)

En Vendelbo der flyttede til Devil Island?

Så steg det gennemsnitlige intelligens niveau jo både I Vendsyssel og på
Devil Island

---
Karl Erik.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-05-09 16:42

On 09 May 2009 11:44:50 GMT, Karl Erik Christensen <none@none.com>
wrote:

> En Vendelbo der flyttede til Devil Island?
>
> Så steg det gennemsnitlige intelligens niveau jo både I Vendsyssel
> og på Devil Island

Ja, de trækker meget ned alle de jyder, der er herovre...

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/