Spørgsmål til valg af router
Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 23-04-09 22:32

Jeg fik ikke helt skrevet i seneste indlæg omkring ny router
at den helt ikke skal være med trådløs net.

Det jeg søger er en router til brug på et fibernetbaseret 40 mbit
og senere 100 mbit, så er der ikke meget ved min oltidsfund af
en netgear router med sølle 20 mbit thruput.

Nogen der har info om et produkt der klarer den opgave og
IKKE har trådløs netværk.

mvh
Niels Pedersen

Fra : Kim

Dato : 27-04-09 06:15

"QBIC [6400] - Niels Pedersen" <niels@ringparken.dk> skrev
> [...]
> en netgear router med sølle 20 mbit thruput.
>

> Nogen der har info om et produkt der klarer den opgave og

Google:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=router+with+100+mbit+throughput+&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=f&oq=

http://www.hol.dk/traad.aspx?tid=428552&fid=9

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=67&Parent=4&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=gigabit&Submit.x=0&Submit.y=0&Direction135=2&Sorted135=&Equal138=&Equal140=&Equal643=&Equal543=

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=217059&searchArea=&Soegeord=gigabit

Cisco 2851 Voice Bundle
Bedste pris: 44.083 kr.
http://www.cisco.comCisco Systems, Inc. is redefining best-in-class
enterprise and small- to- midsize business routing with a new line of
integrated services routers that are optimized for the secure, wire-speed
delivery of concurrent data, voice, and video services. Founded on 20 years
of leadership and innovation, the Cisco 2800 Series of integrated services
routers intelligently embed data, security, and voice services into a
single, resilient system for fast, scalable delivery of mission-critical
business applications. The unique integrated systems architecture of the
Cisco 2800 Series delivers maximum business agility and investment
protection.

This Cisco 2851 voice bundle comes with PVDM2-48, SRST featuring
72/96 -phone license, 64 MB Flash/256 MB DRAM, and Cisco IOS SP services.

Eller så kik her: http://www.cisco.com/web/DK/products/routers.html

Mvh Kim

Fra : Sørensen

Dato : 30-04-09 06:17

"QBIC [> skrev >
> Nogen der har info om et produkt der klarer den opgave og
> IKKE har trådløs netværk.

Det er jo tilladt at slukke for det trådløse hvis apparatet
ellers passer til det du skal bruge.

vh.
Sørensen

Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 30-04-09 21:41

Ja det er en mulighed
Men jeg vil helst ha det hver for sig, kigger lidt på ciscos lan /wan
gigabit
og noget hjemmebikset med gigabit netkort.

/ Niels