catalyst 2940
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-04-09 18:36

Hej alle,

Nogen her der kan anvise et sted, hvor man kan finde information om,
hvordan ovenstående konfigureres?

Jeg har lånt en med hjem fra arbejdet, som jeg skal teste en række perl
scripts, jeg har udviklet, til overvågning via SNMP. Det kan oplyses,
at switchen er helt jomfruelig.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-09 18:40

Michael Rasmussen <mir@miras.org> skrev :

>Hej alle,

>Nogen her der kan anvise et sted, hvor man kan finde information om,
>hvordan ovenstående konfigureres?

fabrikantens hjemmeside er vel et godt udgangspunkt
--
Jan_stevns
“He who dies with the most toys is nonetheless dead”

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-04-09 18:49

On Fri, 17 Apr 2009 19:40:18 +0200
jan_stevns wrote:

> fabrikantens hjemmeside er vel et godt udgangspunkt
Jeps, fandt denne, der ser ud til at give de svar, jeg har behov for:
http://www.cisco.com/en/US/docs/switches/lan/catalyst2940/software/release/12.1_22_ea2/configuration/guide/2940scg.html

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen