Farve mine indlæg i TB?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-05-09 00:23

I OE er mine egne indlæg farvet røde - kan man det samme i TB - har ledt
"overalt"
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-05-09 07:45

Hans Paulin (6310) skrev:
> I OE er mine egne indlæg farvet røde - kan man det samme i TB - har ledt
> "overalt"

Du kan oprette et filter, der tjekker på dit navn eller din
e-mail, og du kan så vælge at få påført en mærkat som fx
"vigtig" til indlægget, så farves baggrunden i emnelinjen.

Du kan læse lidt om filtre i Thunderbird her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-filtre.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Svære ord og vendinger forklaret:

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-05-09 07:52

Kim Ludvigsen skrev:

> Du kan oprette et filter, der tjekker på dit navn eller din
> e-mail, og du kan så vælge at få påført en mærkat som fx
> "vigtig" til indlægget, så farves baggrunden i emnelinjen.

Okay - tak!

> Du kan læse lidt om filtre i Thunderbird her:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-filtre.php

Fornemt!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-05-09 07:55

Hans Paulin (6310) skrev:

> Okay - tak!

Jeg glemte lige at nævne, at det kun vil virke på nye indlæg
fra efter filtret blev oprettet. De gamle farves ikke.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-05-09 07:57

Kim Ludvigsen skrev:

> Jeg glemte lige at nævne, at det kun vil virke på nye indlæg
> fra efter filtret blev oprettet. De gamle farves ikke.

Okay - dét kan jeg sagtens leve med

Takker
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 13-05-09 13:54

Kim Ludvigsen escribió:

> Jeg glemte lige at nævne, at det kun vil virke på nye indlæg fra efter
> filtret blev oprettet. De gamle farves ikke.

Kan man ikke manuelt kære filtret på eksisterende mails i mapperne? Det
kan man med andre filtre.

Mikkel
--
Weblog fra Guatemala:
http://lakjer.dk/mikkel/blog/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-05-09 14:43

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev:

> Kan man ikke manuelt kære filtret på eksisterende mails i mapperne? Det
> kan man med andre filtre.

I mailmapper, ja. Men ikke i mapper med nyhedsindlæg.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-05-09 08:22

Kim Ludvigsen skrev, Den 13-05-2009 08:45:

> Du kan oprette et filter, der tjekker på dit navn eller din e-mail, og
> du kan så vælge at få påført en mærkat som fx "vigtig" til indlægget, så
> farves baggrunden i emnelinjen.

Bliver filtre også kørt automatisk på mails, man selv sender?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-05-09 10:25

Jens Jensen skrev:

> Bliver filtre også kørt automatisk på mails, man selv sender?

Nej, det skulle vist komme i en senere version.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet