Håndtering/videresending af links, - hvord~
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 11-05-09 19:12

Hallo i gruppen!

Når man støder på et link, - det kan være i en mail, eller på en
hjemmeside, og gerne vil videresende dette til f.eks. en ven.
Hvordan bærer man sig så ad med dette.
Jeg har forsøgt uden held. Ligger det i
indstillinger/konfiguration?
Jeg vil blive meget glad, om nogen herinde vil hjælpe.

Med bedste hilsen,
Palle

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-05-09 19:43

Palle Bugtrup skrev:

> Når man støder på et link, - det kan være i en mail, eller på en
> hjemmeside, og gerne vil videresende dette til f.eks. en ven.
> Hvordan bærer man sig så ad med dette.

Det gør man bare. Skriv linket direkte uden noget som helst
andet. Der er eksempler i min signatur.

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 11-05-09 19:46

On Mon, 11 May 2009 20:11:58 +0200, "Palle Bugtrup"
<pacemaker@lite.dk> wrote:

> [...]
>
> Når man støder på et link, - det kan være i en mail, eller på en
>hjemmeside, og gerne vil videresende dette til f.eks. en ven.

Du kan bare markere det med musen, og trykke Ctrl+c ( kopi)
og sætte det ind i en mail men ctrl+v (pasta)

Men har du ikke en funktion, så når du er på linket så højreklikker
du på linket, og "send link" så skulle dit mailprogram gerne åbne.

per

Fra : Palle Bugtrup

Dato : 12-05-09 13:32

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Men har du ikke en funktion, så når du er på linket så højreklikker
> du på linket, og "send link" så skulle dit mailprogram gerne åbne.

Tak begge to! - Ja det er den sidst nævnte måde jeg har forestillet
mig. - Nemmere end at skrive addressen selv.
- Jeg vil arbejde videre med det, - hav en god dag,

Palle