Problemer med Google Calendar og Lightning
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-04-09 18:37

Hej

Ikke helt rigtig gruppe, men jeg tror problemet skyldes en
Thunderbirdopdatering. Vis mig endelig rette sted hen, hvis der er et
bedre bud.

Jeg kører Vista med Thunderbird 2.0.0.21, Lightning 0.9 og Provider
for Google Calendar 0.5.1.

Men pludselig kan jeg ikke skrive til Google Calendar gennem Lightning
længere. Lightning får fint opdateringer fra Google Calendar, men det
virker ikke den anden vej. Og det er altså den vej jeg normalt bruger.
Så i praksis har jeg ikke noget fungerende kalendersystem i
øjeblikket og det er ret trælst.

Er der nogen der har samme problem og ved hvordan man løser det? Eller
bare nogen der ved hvordan man løser det? :)

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde