Thunderbird lange link går i stykker
Fra : KentBM

Dato : 24-04-09 12:37

I Thunderbird (2.0.0.21) både på min MacBook og på min Vista maskine går
meget lange link midt over.

For eksempel burde et link som dette fra dk.edb.mac
<http://www.version2.dk/artikel/10682-nu-kan-din-iphone-redigere-ms-office-filer?nyhedsbrev>

kunne bruges uden videre, da der er markeret med henholdvis < og > at
det er et link. Men hos mig er det kun første del (til og med offi) som
kommer med i linket resten skal jeg sætte ind i browseren bagefter.

Er det en opsætnings fejl hos mig eller er det bare sådan Thunderbird
fungere?

--

Kent

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-04-09 14:30

KentBM skrev:

> Er det en opsætnings fejl hos mig eller er det bare sådan Thunderbird
> fungere?

I min Thunderbird ombrydes linket ikke.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nem brugerguide til Linux-distributionen Ubuntu

Fra : KentBM

Dato : 24-04-09 14:48

Kim Ludvigsen skrev:

> I min Thunderbird ombrydes linket ikke.

Jeg tog linket fra dk.edb.mac, da det der blev brudt. Og så sker det
selvfølgelig ikke her.

Jeg tog linket fra denne meddelelse

Fra dk.edb.mac med overskrift Vista på iPhone fra 22/04/09 12.40 for det
tilfælde at jeg ikke har kopieret linket korrekt.

Kunne jeg lokke dig til at prøve igen?

--

Kent

Fra : KentBM

Dato : 24-04-09 14:50

KentBM skrev:
> Jeg tog linket fra denne meddelelse
Jeg må vist lige find ud af, hvordan jeg kopiere en adresse til et
indlæg i en anden gruppe for dette er da ikke godt nok.

--

Kent

Fra : Carl Drud

Dato : 24-04-09 16:55

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> writes:

> Jeg tog linket fra denne meddelelse
>
> Fra dk.edb.mac med overskrift Vista på iPhone fra 22/04/09 12.40 for
> det tilfælde at jeg ikke har kopieret linket korrekt.

Det er ikke TB's skyld. Det Macsoup som ikke kan finde ud at sende lange
links.

--
Carl

Fra : KentBM

Dato : 24-04-09 17:37

Carl Drud skrev:
> Det er ikke TB's skyld. Det Macsoup som ikke kan finde ud at sende lange
> links.

Tak.

Næste gang jeg støder på problemet, så vil jeg huske at tjekke, hvilket
program meddelelsen er sendt fra. Et udemærket argument for ikke at
bruge MacSoup.

--

Kent