import af .PST fil i 2007 fra ældre Outlo~
Fra : Chrille

Dato : 20-04-09 18:47

Hej!
Er ved at hjælpe en kammerat med installation af Office 2007 på ny PC (Vista
Home Premium).
Jeg eksporterede en .PST fil fra den gamle Outlook inden jeg afmonterede den
gamle PC.
Nu kan jeg ikke importere den i Outlook 2007.
Har hørt noget om at kodningen er lavet om.
Hvad gør jeg for at få den gamle .PST fil importeret i den nye Outlook?
Jeg ved ikke hvilken version den gamle Oulook var.
Tænkte ikke på, jeg kunne få brug for det.

Mvh
Chrille

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 20-04-09 19:47

Chrille skrev:
> [...]
> Jeg ved ikke hvilken version den gamle Oulook var.
> Tænkte ikke på, jeg kunne få brug for det.

Den skal ikke importeres, bare åbnes.

--
Niels

Fra : chrille