E-Mail
webnoob 5265
spam i outlook
Fra : Per H

Dato : 09-04-09 08:35

Er der ikke mulighed for at mærkere en mail, og markere den som
uønsket post /spam, eller skal jeg lave en regl hver gang, det er da
vildt besværligt i outlook.

per

Fra : simon

Dato : 09-04-09 09:07

Per H skrev:
> Er der ikke mulighed for at mærkere en mail, og markere den som
> uønsket post /spam, eller skal jeg lave en regl hver gang, det er da
> vildt besværligt i outlook.

Hej.
Der findes et program, der hedder mailwasher.
http://www.mailwasher.net/
Programmet sørger for, at ingen spam når din outlook,
idet det starter op og ligger i baggrunden.
Du kan se, når der kommer mail og allerede inden
du starter outlook op, få slettet spam-mails.
Men prøv selv at bruge den et stykke tid.
mvh
simon

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 09-04-09 09:37

simon skrev:

> Der findes et program, der hedder mailwasher.
> http://www.mailwasher.net/
> Programmet sørger for, at ingen spam når din outlook,
> idet det starter op og ligger i baggrunden.

Jeg brugte selv Mailwasher en gang, og det fede ved den er netop at
spammen slettes *inden* det overhovedet når éns computer.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 09-04-09 10:22

Philip Nunnegaard wrote:

> Jeg brugte selv Mailwasher en gang, og det fede ved den er netop at
> spammen slettes *inden* det overhovedet når éns computer.

Jeg troede at Mailwasher skulle installeres på computeren.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Ivar

Dato : 09-04-09 12:11

Erik Olsen skrev:

> Jeg troede at Mailwasher skulle installeres på computeren.

Det skal det utvivlsomt også. Jeg tror ikke at Philip udtrykker
sig korrekt (eller ved hvordan det fungerer), for mindst headderne
skal nå computeren.

Ivar Magnusson

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 09-04-09 12:42

Ivar skrev:

> Det skal det utvivlsomt også. Jeg tror ikke at Philip udtrykker
> sig korrekt (eller ved hvordan det fungerer), for mindst headderne
> skal nå computeren.

Jeg udtrykte mig forkert.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Lars E. P.

Dato : 09-04-09 10:51

Thu, 09 Apr 2009 09:35:08 +0200, skrev Per H <tramanden@gmail.com> :

>Er der ikke mulighed for at mærkere en mail, og markere den som
>uønsket post /spam, eller skal jeg lave en regl hver gang, det er da
>vildt besværligt i outlook.

Nu kan jeg ikke se hvilken udbyder du bruger, men mig bekendt har de
fleste udbydere efterhånden et spam-filter man kan tilslutte sig.

Hos TDC har man - udover det generelle spam-filter - også mulighed for
at lave nogle personlige regler, så man kan frasortere anden uønsket
post.

Prøv at undersøge hvilke muligheder din udbyder tilbyder, det kan
formentlig gøres via deres web-mail.

Hilsen Lars