send direkte i Outlook 2007
Fra : Per H

Dato : 08-04-09 21:38

Hvordan undgår jeg at email går i udbakke, inden den sendes.?

Jeg ville gerne kunne sende den direkte,

per

Fra : -= JF =-

Dato : 08-04-09 21:48

Per H skrev:
> Hvordan undgår jeg at email går i udbakke, inden den sendes.?
>
> Jeg ville gerne kunne sende den direkte,

Udbakken er den direkte vej ud i virkeligheden!

Er det et spørgsmål om at din mail bliver liggende i udbakken indtil du
trykker send/modtag?

Mvh John

Fra : Per H

Dato : 08-04-09 22:12

On Wed, 08 Apr 2009 22:47:48 +0200, -= JF =- <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Udbakken er den direkte vej ud i virkeligheden!
>
>Er det et spørgsmål om at din mail bliver liggende i udbakken indtil du
>trykker send/modtag?
>
>Mvh John
nej.
Når jeg skriver en mail i outlook og trykker på send, ryger den i
udbakken.. Derefter skal jeg trykke på "send/modtag" for at få en
sendt ud af huset.
Det er tåbeligt at jeg skal trykke flere gange for at få en mail
sendt. Jeg mener at huske at der på tidligere versioner var mullighed
for direkte send.?

per

Fra : Carl Drud

Dato : 08-04-09 22:20

http://email.about.com/od/outlooktips/qt/et_send_now.htm

--
Carl

Fra : Per H

Dato : 08-04-09 23:01

On Wed, 08 Apr 2009 23:19:34 +0200, Carl Drud <carl.drud@gmx.com>
wrote:

>http://email.about.com/od/outlooktips/qt/et_send_now.htm
Takker. Er lige ved at finde ud af om outlook er noget for mig..

per

Fra : -= JF =-

Dato : 08-04-09 23:06

Per H skrev:

> nej.
> Når jeg skriver en mail i outlook og trykker på send, ryger den i
> udbakken.. Derefter skal jeg trykke på "send/modtag" for at få en
> sendt ud af huset.

Hmmm.... Var det ikke også det jeg spurgte om?

Mvh John

Fra : Per H

Dato : 08-04-09 23:35

On Thu, 09 Apr 2009 00:05:32 +0200, -= JF =- <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Hmmm.... Var det ikke også det jeg spurgte om?

Jo, det var lige mig der læste for hurtigt..

per