TB - Ændre rækkefølgen af mail konti ?
Fra : SpookiePower

Dato : 06-04-09 05:23

Jeg bruger Thunderbird 2.0.0.21 og har opsat 5 forskellige mail konti.
Disse er alle listet ude til venstre. Er det sådan at man kan ændre
i rækkefølgen, oppefra og ned, da jeg gerne ville have dem sorteret
efter den jeg benytter mest ?

Fra : Poul E.

Dato : 06-04-09 12:37

SpookiePower skrev:
> [...]
> Disse er alle listet ude til venstre. Er det sådan at man kan ændre
> i rækkefølgen, oppefra og ned, da jeg gerne ville have dem sorteret

Der findes en udvidelse "Folderpane Tools" som kan klare dette.

Mvh. - Poul Erik

Fra : SpookiePower

Dato : 06-04-09 07:49

On 6 Apr., 13:37, "Poul E." <h...@mail.dk> wrote:

> Der findes en udvidelse "Folderpane Tools" som kan klare dette.

Det vil jeg straks undersøge - tak for hjælpen :)

Fra : SpookiePower

Dato : 06-04-09 08:01

Hvor pokker gemmer den sig i Thunderbird ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-04-09 15:13

SpookiePower skrev:

>Hvor pokker gemmer den sig i Thunderbird ?

Funktioner > Tilføjelser > Folderpane tools > Indstillinger
(ovenstående fra en dansk thunderbird i windows)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : box2605@gmail.com

Dato : 06-04-09 08:25

On 6 Apr., 16:12, "Ivan V. Klattrup" <ivan.klatt...@gmail.com> wrote:

> Funktioner > Tilføjelser > Folderpane tools > Indstillinger
> (ovenstående fra en dansk thunderbird i windows)

Takker :)