Faneblade i Firefox forsvinder?
Fra : Mr. Mox

Dato : 15-05-09 15:17

Jeg anvender FF 3.0.8 og kan ikke få fanebladene til at blive på
Værktøjslinien når jeg skifter?

I Indstillinger "Faneblade" har jeg hvad jeg mener er
defaultindstillingen, Ny sider skal åbnes i nyt faneblad.

Jeg mener jeg altid har kunnet skifte mellem forskellige sider uden
besvær, men nu forsvinder de når jeg henter en andeni side??

Hvor pokker er de blevet af??? Den linie de stod på er væk????
Og nede på statuslinien vises kun den sidste side jeg har hentet?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Jens Jensen

Dato : 15-05-09 16:53

Mr. Mox skrev, Den 15-05-2009 16:17:
> Jeg anvender FF 3.0.8 og kan ikke få fanebladene til at blive på
> Værktøjslinien når jeg skifter?

Jeg har ingen ide om, hvad der er galt, men under indstillinger kan man
vælge "Vis altid fanebladsbjælken", så måske skulle du prøve det.

Fra : Jens Jensen

Dato : 15-05-09 16:58

Jens Jensen skrev, Den 15-05-2009 17:52:

> Jeg har ingen ide om, hvad der er galt, men under indstillinger kan man
> vælge "Vis altid fanebladsbjælken", så måske skulle du prøve det.

Og ellers kunne du jo prøve at opdatere til 3.0.10.

Fra : Mr. Mox

Dato : 17-05-09 11:24

Jens Jensen skrev:

> Og ellers kunne du jo prøve at opdatere til 3.0.10.
Mange tak for dit svar. Jeg har også vinkel i Vis altid fanbjælke, men
det hjælper ikke, kun een adresse vises??? Og på statuslinien forneden
er det det samme.
Nu prøver jeg deeeit råd med at opdatre fra 8 til 10
Tak igen Mr. Mox

Fra : Mr. Mox

Dato : 17-05-09 11:35

Mr. Mox skrev:

> [...]
> er det det samme.
> Nu prøver jeg deeeit råd med at opdatre fra 8 til 10
Nu har jeg lige fået version 3.0.10 men det er nøjagtigt det samme??
Hva' gør jeg forkert?
Mr. Mox håber på svar

Fra : Mr. Mox

Dato : 17-05-09 11:47

Jens Jensen skrev:

> Og ellers kunne du jo prøve at opdatere til 3.0.10.

Som skrevet har je gjort begge dele men uden forskel. Nu har jeg set
"længere nede" at bl. andre Klattrup skriver at man kan slette mange
links på EEN gang med ordren Crtl+w. Jeg fik den tanke at jeg må have
lavet noget galt, og jeg har så prøvet at bruge den ordre "ctrl+w" flere
gange , måske ku' man ophæve noget ?? Men det funker heller ikke, så
hva' nu???
Nedbøjede Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-05-09 11:52

Mr. Mox skrev:

>Nu har jeg set "længere nede" at bl. andre Klattrup skriver at man kan
>slette mange links på EEN gang med ordren Crtl+w.

ctrl+w lukker det aktive faneblad, og intet andet i firefox.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-05-09 13:55

Måske har du installeret et tilføjelsesprogram, som "forstyrrer".
Prøv at starte Firefox i Safe Mode via Windows´ start-menu.

Fra : Mr. Mox

Dato : 18-05-09 19:17

Jens Jensen skrev:
> Måske har du installeret et tilføjelsesprogram, som "forstyrrer".
> Prøv at starte Firefox i Safe Mode via Windows´ start-menu.
Tak for dit svar. jeg har prøvet at åbne i fejlsikret tilstand men jeg
ved ikka hvordan jeg skal markere de forskellige "vinkelbokse"
da jeg blot klikkede på fortsæt i fejlsikret tilstanmd var der ingen
forskel!!! Har du nogen andre forslag du gider komme med?
På forhånd tak fra Mr. Mox

Fra : Jens Jensen

Dato : 18-05-09 21:08

Hvis du har installeret den nye FF oven i den gamle, kunne du i stedet
afinstallere FF, sikre dig, at profilen er slettet, så der ikke
overføres et problem ad den vej, og derefter installere FF igen. Her
står, hvor profilen findes:
http://support.mozilla.com/da/kb/Profiles#How_to_find_your_profile.

Hvis det ikke virker, har jeg desværre ikke andre forslag end at bruge
en anden browser eller at geninstallere Windows.