Hvad sker der med camping-sider i dag ??
Fra : Jesper Hedegard

Dato : 03-05-09 15:33

Jeg sidder her med en 3G-forbindelse og kan komme på alle hjemmeside- bare
ikke danske camping-sider som campingferie.dk, campingdanmark.dk, DCU's
eller andre camping-sider.
Er der gang i et større, kollektvt hacker-angreb mod alle danske
camping-sider - eller er det bare 3, der laver rod i det ?

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejet spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-05-09 15:41

Jesper Hedegard skrev:
> Jeg sidder her med en 3G-forbindelse og kan komme på alle hjemmeside- bare
> ikke danske camping-sider som campingferie.dk, campingdanmark.dk,

Dem kan jeg heller ikke komme ind på (yousee kunde)
men efter hvad http://downforeveryoneorjustme.com/ skriver, så er de
nede for alle

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-05-09 15:51

Ivan V. Klattrup skrev:

> Dem kan jeg heller ikke komme ind på (yousee kunde)

Tilføjelse: en del domæner vedr. camping er placeret på server placeret
på 217.195.185.90 og de prøve-opslag på forskellige domæner placeret
der, som jeg har foretaget, har ikke givet noget positivt resultat

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jesper Hedegard

Dato : 03-05-09 16:27

Tak - var ved at tro telt-campisterne gik til angreb
Vi venter og ser - og ligger linket, du sendte, på lager til en anden gang.

Fra : Jørgen L.

Dato : 03-05-09 16:37

"Jesper Hedegard" <eksisterer@ikke.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Er der gang i et større, kollektvt hacker-angreb mod alle danske
> camping-sider - eller er det bare 3, der laver rod i det ?

Hej Jesper.

Da de alle bruger samme web udgiver, er det nok udgiveren der har et
problem, jeg kan ikke lige huske hvem det er.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Jesper Hedegard

Dato : 03-05-09 16:59

"Jørgen L." <Noemail@noemail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hilsen Jørgen
> Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD
> Garmin SP 2820, 2650 og GPS 12. Garmin 2650 til salg

Hej Jørgen
Ja - det viser sig at de fleste af de sider på en eller anden måde har een
server til fælles - og den er væltet.
Længe leve sammenlægninger

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 03-05-09 18:22

Jørgen L. skrev:

> Da de alle bruger samme web udgiver, er det nok udgiveren der har et
> problem, jeg kan ikke lige huske hvem det er.

mcb.dk står der.

http://azero.dk/support/vaerktoej/domaincheck/default.asp?domain=campingdanmark.dk&whoisdomain=campingdanmark.dk&visited=yes&quality=5&infolevel=5

Gad vide om der er en sammenhæng med deres nedbrud og så det samme hos
DanHost? Har de mon samme linjeudbyder?
Danhost har også været død de sidste mange timer.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 03-05-09 18:35

Philip Nunnegaard skrev:

> Gad vide om der er en sammenhæng med deres nedbrud og så det samme hos
> DanHost? Har de mon samme linjeudbyder?
> Danhost har også været død de sidste mange timer.

Der er sikkert en sammenhæng, for nu er både mcb.dk og Danhost.dk oppe
igen.

--
Philip - http://chartbase.dk