Mouseover Firefox
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-04-09 22:02

Greetings!

Er der ikke en mulighed for, via Adblock+, at slå
mouseover-funktionaliteten ihjel på aage.dk og hifiklubben.dk?

Det er enormt forstyrrende når der popper et billede op midt i det hele.

Jesper Poulsen

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-04-09 08:39

Jesper Poulsen skrev:
> [...]
> mouseover-funktionaliteten ihjel på aage.dk og hifiklubben.dk?
>
> Det er enormt forstyrrende når der popper et billede op midt i det hele.

Jeg kan ikke se et billede der popper op på de sider du skriver.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 19-04-09 15:29

Lars Raaby skrev:

> Jeg kan ikke se et billede der popper op på de sider du skriver.

Ikke på forsiden, så jeg skulle lede efter hvor "problemet" mon kunne
opstå. F.eks. her:
http://www.aage.dk/shoppingsystem/produkter.asp?gruppe=Automatikkeyboards

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-04-09 20:39

Lars Raaby wrote:

> Jeg kan ikke se et billede der popper op på de sider du skriver.

hifiklubben.dk er oversået med dem, som her:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/billedkabel/argon_5003_scart_kabel_15_meter.htm
http://shor.ter.dk/895453222

Og aage.dk:
http://www.aage.dk/shoppingsystem/produkter.asp?gruppe=Studiemikrofoner

Jesper Poulsen

Fra : Carl Drud

Dato : 19-04-09 21:09

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> writes:

> Er der ikke en mulighed for, via Adblock+, at slå
> mouseover-funktionaliteten ihjel på aage.dk og hifiklubben.dk?

Ved ikke med Adblock+, men hvis du har Greasemonkey kan nedenstående
script måske gøre tricket.

http://userscripts.org/scripts/show/10849

--
Carl

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 20-04-09 16:58

Carl Drud wrote:

> Ved ikke med Adblock+, men hvis du har Greasemonkey kan nedenstående
> script måske gøre tricket.
> http://userscripts.org/scripts/show/10849

Det tog mouseover hos Aage, men desværre ikke hos Hifiklubben.

Jesper Poulsen

Fra : Leif Neland

Dato : 20-04-09 00:48

Jesper Poulsen skrev:
> [...]
> mouseover-funktionaliteten ihjel på aage.dk og hifiklubben.dk?
>
> Det er enormt forstyrrende når der popper et billede op midt i det hele.

Du kunne selvfølgelig bare lade være med at pege på billederne

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 20-04-09 16:35

Leif Neland wrote:

> Du kunne selvfølgelig bare lade være med at pege på billederne

Det er ikke nemt at navigere rundt på et site der i dén grad er baseret
på mouseover (helt unødvendigt med alt det mouseover-crap)

Jesper Poulsen

Fra : Leif Neland

Dato : 21-04-09 06:41

Jesper Poulsen skrev:

> Det er ikke nemt at navigere rundt på et site der i dén grad er baseret
> på mouseover (helt unødvendigt med alt det mouseover-crap)

Undskyld, jeg kunne jo ikke vide, at du har problemer med at holde musen
indenfor et 10cm bredt felt på midten af siden.

På hifiklubben ser jeg slet ikke nogen mouseover-popup.

Leif

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-04-09 17:05

Leif Neland wrote:

> Undskyld, jeg kunne jo ikke vide, at du har problemer med at holde musen
> indenfor et 10cm bredt felt på midten af siden.

Aage skal f*ndme ikke bestemme hvor min mus skal være for at jeg kan se
hvad de har til salg. Hvis de vil sælge noget til mig, så bliver det på
_mine_ præmisser.

> På hifiklubben ser jeg slet ikke nogen mouseover-popup.

Der er masser af "ordfoklaringer" der popper op som mouseovers. De kan
ikke slås fra, så alle os der ved noget om det bliver alligevel
chikaneret med det gøgl. Igen, jeg har de penge de gerne vil have
fingrene i, så det bliver på mine præmisser.

Jesper Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-04-09 17:24

Jesper Poulsen skrev:

>Der er masser af "ordfoklaringer" der popper op som mouseovers.

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre i en "ren" ad block+, men prøv med
følgende filterregel

hifiklubben.dk#A(class=keywords)

Hvis det ikke virker, så prøv at installere udvidelsen
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/4364 deri virker ovenstående
filterregel hos mig

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-04-09 17:44

Ivan V. Klattrup wrote:

> Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre i en "ren" ad block+, men prøv med
> følgende filterregel
>
> hifiklubben.dk#A(class=keywords)

Det virkede... Tak Ivan.

Jesper Poulsen