Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Højre musetast virker ikke i internet expl~
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 14-04-09 17:11

Som subject siger, virker min højre musetast ikke i internet explorer. Den
virker fint i alle andre programmer, endda hvis jeg højreklikker udenfor
området hvor selve "siden" er, feks i menulinjen i IE.

Hvad har jeg fået ændret på :P

--
www.fidolinux.dk
UIN: 44387189

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-04-09 23:37

Fidolinux.dk wrote:

> Hvad har jeg fået ændret på :P

Visse sites fjerner højreklik-funktionen.

Jesper Poulsen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 15-04-09 00:27

Jesper Poulsen skrev:

> Visse sites fjerner højreklik-funktionen.

Men efterhånden er det kun amatører der koder som i forrige århundrede
der laver den slags makværk.

Jeg har nu en fornemmelse af at trådstarters problem er mere
almengyldigt og ikke specifikt på nogen bestemt side.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 15-04-09 15:59

> Jeg har nu en fornemmelse af at trådstarters problem er mere almengyldigt
> og ikke specifikt på nogen bestemt side.

Korrekt, selv på google dur det ikke.

Fra : Max

Dato : 15-04-09 16:24

Hej

> Korrekt, selv på google dur det ikke.

Hvad OS og IE bruger du ?

--
Mvh Max

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 15-04-09 17:51

> Hvad OS og IE bruger du ?

XP og IE7

Fra : Max

Dato : 16-04-09 06:49

Hej Fidolinux

> XP og IE7

Ok, jeg har desværre ingen løsning, men en søgning
på nettet afsløre at du ikke er allene.

--
Mvh Max