IE Explorer åbne links
Fra : Jan Kronsell

Dato : 13-04-09 09:55

Hej NG

Jeg har to pc'er, begge med Win XP SP3 og IE 7.0.

Når jeg klikker på et link på den ene PC (fx fra BT.DK) åbner den side, jeg
linker til i et nyt vindue. På den anden sker der absolut ingenting. Hvis
jeg trykker Ctrl+Clik åbnes i et nyt faneblad på begge pcer. Men på den ene
pc er det altså den eneste måde at åbne links på - med mindre de åbner i
samme faneblad.

For mig at se er alle indstillinger på de to maskiner ens, inkl.
indstillinger for sikkerhed og pop-up vinduer.

Er der nogen, der har en idé om, hvordan jeg får maskinen, der kun kan bruge
Ctrl-click til at åbne links uden?
--
For den, der kun kender en hammer,
komme alle problemer hurtigt til at ligne søm.

Fra : Lars E. P.

Dato : 14-04-09 08:31

Mon, 13 Apr 2009 10:54:47 +0200, skrev "Jan Kronsell"
<kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> :

>For mig at se er alle indstillinger på de to maskiner ens, inkl.
>indstillinger for sikkerhed og pop-up vinduer.

Også at IE er Standard-browser?

Kontrolpanel > Tilføj eller fjern programmer > knap Angiv
programadgang- og standarder.

og/eller

Internetindstillinger > fanen Programmer

Hilsen Lars

Fra : Jan Kronsell

Dato : 14-04-09 15:16

Lars E. P. wrote:
> [...]
> programadgang- og standarder.
>
> og/eller
>
> Internetindstillinger > fanen Programmer

IE er standardbrowser på begge.

Jan