Bilkas Bluetooth AV link til mit musik anl~
Fra : Christiane

Dato : 18-05-09 16:16

Hvordan får jeg min pc til at sende Eks en musik cd via Bluetooth til mit
musik anlæg ?
Bluetooth enheden er tilsluttet min aux indgang og har testet det er hul
igennem.
Men min Acer pc med vista bliver ved med at spille gennem pc højtalerne
Hvordan skal jeg konfigurere det i min pc´s bluetooth egenskaber ?
Der er et hav af muligheder og min pc har også fundet BT enheden og er aktiv
, men lyden sendes ud ikke fra min pc ?
De er parret og enheden er valgt og siger tilsluttet. Så der må være noget
jeg lige overser

Mvh Chr

Fra : Peter T.

Dato : 18-05-09 18:09

In article <gridnXa53_8C5ozXnZ2dnUVZ8qmdnZ2d@giganews.com>,
Christianee@no.mail.dk says...

> De er parret og enheden er valgt og siger tilsluttet. Så der må være noget
> jeg lige overser

Dette er et bud; Hvis du åbner Windows' eget lydpanel, som i hvert fald
kan findes i kontrolpanel, prøv så lige at se om der ikke er dukket en
ny fader op, du kan aktivere og skrue op for? Hvad den hedder, har jeg
ingen anelse om.

Alternativt kan du fortælle hvilken model, du har købt.

--
Peter T.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-05-09 18:46

On Mon, 18 May 2009 17:15:41 +0200, "Christiane"
<Christianee@no.mail.dk> wrote:

> [...]
>, men lyden sendes ud ikke fra min pc ?
>De er parret og enheden er valgt og siger tilsluttet. Så der må være noget

Du skal have noget software der understøtter Bluetooth A2DP-profilen
og som kan distribuere lyden over til dit AV-link...

Hv is den software allerede ligger på maskinen, så skal du ind i
Egenskaber for Lyd og vælge den relevante standardenhed.

<mlr>