Kan ikke installere printer driver til Can~
Fra : Jesper Wolf Jesperse~

Dato : 17-05-09 01:27

Under installation af printerdriveren på en af mine maskiner får jeg en
melding om at den ikke kan registrere deinstallationsprogrammet og derfor
afbrydes installationen.

Jeg kan ikke hitte ud af hvorfor den ikke kan registrere dette program eller
hvor den prøver at registrere det. (Jeg går ud fra at det er et eller andet
sted i registry

Hvad pokker gør jeg ved problemet?

Jeg har ledt på nettet efter informationer, men de ord der forekommer i
fejlmeldingen giver alt for mange misledende informationer.

Med venlig hilsen
Jesper Wolf Jespersen

Fra : Jens G

Dato : 17-05-09 08:12

On Sun, 17 May 2009 02:27:01 +0200, "Jesper Wolf Jespersen"
<Ingen@overhovedet> wrote:

> [...]
>hvor den prøver at registrere det. (Jeg går ud fra at det er et eller andet

Måske kan du gå tilbage til et gendannelsespunkt fra inden du forsøgte
at installere driverne.

Har selv lige købt sådan en fætter, og oplevede ingen problemer under
installationen, bortset fra at vejledningen ikke var for god.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-05-09 14:26

Jesper Wolf Jespersen wrote:

> [...]

Nu er der vel en administrator-konto, du installerer fra?

Med venlig hilsen

Peter Larsen