Poul Thomsens Balder
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 29-07-01 22:46

Hej

Et lidt twiggy spg. Poul Thomsens gamle og dengang så kendte hund hed da
Balder og var en ruhåret hønsehund, ikk??

KH
Søs

Fra : Mette T Eriksen

Dato : 29-07-01 22:58

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Et lidt twiggy spg. Poul Thomsens gamle og dengang så kendte hund hed da
> Balder og var en ruhåret hønsehund, ikk??

Og her troede jeg lige at indlæget handlede om Poul's numse

Og til svaret: Jo det gjorde den, og ja det var den. Sort- og hvidfarvet
endda.

--
Hilsen

Mette

Fra : x Vuf x

Dato : 29-07-01 23:07

Sun, 29 Jul 2001 23:45:57 +0200, Søs D. Jensen wrote:

>Et lidt twiggy spg. Poul Thomsens gamle og dengang så kendte hund hed da
>Balder og var en ruhåret hønsehund, ikk??

Jooo...og du mener davist "tricky" ik'?
Twiggy var hende dér anoreximodellen.

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Fra : Ann K.

Dato : 29-07-01 23:14

Hejsa.
Mener nu at det var en korthåret hønsehund... og altså ikke ruhåret...?
Mvh Ann

Fra : x Vuf x

Dato : 30-07-01 10:49

Mon, 30 Jul 2001 00:14:06 +0200, Ann K. wrote:

>Mener nu at det var en korthåret hønsehund... og altså ikke ruhåret...?

Ja...Balder var glathåret.

Fra : Kosmonauten

Dato : 29-07-01 23:35

Hej Søs,
mener at kunne huske at det var en Gammel Dansk (det hedder racen altså
;c) ) Hønsehund.
Men "put mig ikke i snor" hvis det er forkert.

Potedask fra
Martin & Natsværmerdræberen Laika

Fra : Sofie Hansen

Dato : 30-07-01 00:05

Jeg husker også at Balder var af racen gammel dansk hønsehund

mvh.
Sofie
<3b648fa4$0$6023$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 30-07-01 06:58

Det var en Gammel Dansk Hønsehund....
citat fra specialklubben for gamle danske hønsehunde:

"I 1981 konstateres fremgang i medlemstal samt stambogsføring af hvalpe.
Poul Thomsen var startet med at have Balder med i fjernsynsstudiet. Nu ville
alle have sådan en hund."
www.gdh.dk

--
-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 30-07-01 16:04

TUSIND TUSIND tak - og jo, jeg mente ikke Twiggy-modellen )