Bluetooth wireless audio adapter ?
Fra : Christiane

Dato : 11-05-09 19:18

Jeg købte for nok 2 år siden sådan en fætter. En SONY HWS-BTA2W.
Meningen er jeg tilslutter den AUX indgangen på mit musik-anlæg og tænder
Bluetooth på min bærbare.
Så sender den musikken trådløs over i anlæget.
Men den SONY har aldrig været god eller stabil. Den er svær at sætte op,
Skal parres hvergang. Og så hakker den i lyden eller den skal slukkes og
tændes igen ig igen. Nu er der jo sket meget de sidste 2 år. Er der kommet
en ny bedre model. Eller et andet mærke der er bedre.
Håber på en anbefaling fra en som har positive erfaringer.
Jeg ved godt kvaliteten ikke kommer nær en kabel tilslutning, Men synes det
er en smart og fiks likke ting.
Mener jeg gav ca Kr 600 for Sonyén dengang

Mvh Morten

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-05-09 19:24

Christiane skrev:

> Jeg ved godt kvaliteten ikke kommer nær en kabel tilslutning, Men synes
> det er en smart og fiks likke ting.

Hvis du har en iPod bruger du også iTunes, og den kan sende musik
trådløst ud til en Airport Express til cirka 700 kroner i ok kvalitet.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 26-05-09 00:20

har du undersøgt om der findes firmware opdateringer til den du allerede
har?

har du prøvet at installere en anden type bluetooth software på PC eller
køre med en anden PC?