IEEE 1394 til USB A
Fra : Dan

Dato : 05-05-09 07:10

Hejsa,

Jeg har et digital videokamera, hvori der er et lille mini Firewire stik
(tror nok, det hedder et IEEE1394), til overførsel af videoerne til
computeren.

Mit lille problem er, at jeg kun har ganske almindelige standard USB porte i
min computer (tror nok, de hedder USB A).

Jeg har prøvet Google, men blev blot endnu mere forvirret over alle de
nørder, der lige skulle give deres personlige 'ekspert' meninger med...

Kan man få en adapter eller kabel, der kan overføre fra et sådant lille
Firewire stik til en USB port?

Link?

På forhånd tak,

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-05-09 07:23

"Dan" <@> crashed Echelon writing

> Kan man få en adapter eller kabel, der kan overføre fra et sådant lille
> Firewire stik til en USB port?

Nej.

Du må købe en firewire controller

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Lund

Dato : 05-05-09 13:25

> [...]
> nørder, der lige skulle give deres personlige 'ekspert' meninger med...
>
> Kan man få en adapter eller kabel, der kan overføre fra et sådant lille

Ikke hvad jeg ved af, men du kan købe udvidelseskort f.eks. til PCI som
giver dig firewire!

Brian