ACER Netbook [TRÅD]
Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 04-05-09 16:32

Det ser sansynelig ud til at mange af de Acer har en defkt i skærmen. Efter
jeg i dag har været i TDC og høre om næste levering, fik jeg af vide jeg
skulle gå hjem og teste dem jeg har hentet, der er mange som har defekter i
form af et rødlig skær, og det kan jeg så kun give ret i, ud af 5 var der 4
der har denne defekt, så mon maskinen er så god endda at den ikke bør
forhandlae i TDC men som børnecomputer i BR

HVIS nogen absolut ikke vil have jeg åbner kassen og installere / tester som
har betalt, bør skrive til mig med det samme de ser dette, for ellers bliver
de testet for fejl før de forlader Sønderborg.

Skulle nogen have fortrut købet så er det også nu jeg skal have besked, jeg
laver status på min konto tirsdag aften og sender penge tilbage til dem som
ikke ønsker købet.

mvh
Niels Pedersen
http://www.qbic.dk
telefon 23364892 ( mailen er ok ) ingen sms kun telefonisk...

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-05-09 16:35

> [...]
> 5 var der 4 der har denne defekt, så mon maskinen er så god endda at den
> ikke bør forhandlae i TDC men som børnecomputer i BR

Heldigvis er jeg fri for denne. Det må da være en mystisk forsendelse de har
fået, jeg er da ikke faldet over noget officielt fra Acer?

Troels

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 04-05-09 16:42

"Troels [around 9000]" <denne@remove.computer.dk> skrev i meddelelsen

> Heldigvis er jeg fri for denne. Det må da være en mystisk forsendelse de
> har fået, jeg er da ikke faldet over noget officielt fra Acer?
>
> Troels

Hej Troels...

De har tilsyneladende fået en del dårlige hjem. Har en kammerat her i byen,
der først fik en med rødt/blåt flimmer. Byttede den så i butikken og kom
hjem med en ny. Den var så uden harddisk (eller et løst kabel).

Afleveret i butikken og ville teste den nye imens han stadigt var i butikken
og godt det samme, for den slukkede inden den overhovedet kom til at kunne
installere en Windows...

Nu venter han på en 4. maskine...

ATT Niels.: Ser frem til at modtage en testet hvid...

/Finn , Odense

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-05-09 17:04

> Nu venter han på en 4. maskine...

I guder, han har nok været træt af tingene - forståeligt nok!

Troels

Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 04-05-09 22:29

dem må TDC satme ha fået billy
måske har de som er antydet et sted, faldet ud af en lastbil

sådan noget øf
hvis ikke TDC har kunder i butikken så får de det nok med den vare

/ Niels

Fra : PDRHAN\(2770\)

Dato : 04-05-09 16:57

"Troels [around 9000]" <denne@remove.computer.dk> skrev i en meddelelse

> Heldigvis er jeg fri for denne. Det må da være en mystisk forsendelse de
> har fået, jeg er da ikke faldet over noget officielt fra Acer?
>
> Troels
Nok derfor de blev solgt så billigt....så kan man bruge tid på at rende frem
og tilbage med dem....

Fra : Lasse Jensen

Dato : 04-05-09 20:56

On Mon, 04 May 2009 17:56:57 +0200, PDRHAN\(2770\) wrote:

> Nok derfor de blev solgt så billigt....så kan man bruge tid på at rende
> frem og tilbage med dem....

Så er det sgu' da godt, det er en bærbar!

--
Lasse Jensen

Fra : Brian Lund

Dato : 05-05-09 13:12

> [...]
> 5 var der 4 der har denne defekt, så mon maskinen er så god endda at den
> ikke bør forhandlae i TDC men som børnecomputer i BR

Jeg og en kammerat har selv købt en Acer aspire one sidste år og de virker
begge upåklageligt... Eller lige bortset fra at min kammerats ikke ville
lade, han fandt så ud af at det var fordi han havde haft batteriet taget af,
sat på igen men glemt at klikke det fast!

Brian

Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 05-05-09 14:20

ja det er hvis også kun her i de nyere sendinger der har været galt med, bla
skærmen er der mange problemer, og disken som er faldet ud af holderen og
derved også stikket, som jeg hører er det ved at blive løst.

actebis må være kommet på overarbejde med alle de returvare

/ Niels