Findes det? (Skærmswitch)
Fra : Pipeline

Dato : 03-05-09 23:14

Jeg har et TV med VGA ind og phono ind (til lyden). Her vil jeg gerne
have tilsluttet to pc'er til.
Så jeg forestiller mig en switch med 2 VGA + lyd ind, og 1 VGA + lyd ud.
Findes sådan en dims, og hvad hedder den evt.? Jeg kan ikke rigtig finde
noget jeg kan bruge.

Mvh
Pipeline

Fra : Pipeline

Dato : 03-05-09 23:24

Pipeline skrev:
> [...]
> Så jeg forestiller mig en switch med 2 VGA + lyd ind, og 1 VGA + lyd ud.
> Findes sådan en dims, og hvad hedder den evt.? Jeg kan ikke rigtig finde

Jeg har fundet masser af KVM switche, men jeg har ikke brug for keyboard
og mus, kun VGA og lyd.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-05-09 06:58

"Pipeline" <ng4FJERNDETTE@OGDETTEodeu.dk> wrote in message

> Jeg har fundet masser af KVM switche, men jeg har ikke brug for keyboard
> og mus, kun VGA og lyd.

Kan du ikke bare lade være med at anvende mus+tastatur delen af en
KVM-switch?

Fra : Pipeline

Dato : 04-05-09 11:47

Uffe Kousgaard skrev:
> "Pipeline" <ng4FJERNDETTE@OGDETTEodeu.dk> wrote in message
>
> Kan du ikke bare lade være med at anvende mus+tastatur delen af en
> KVM-switch?

Jo det kunne jeg, men jeg kan ikke finde nogen der også har lyden med.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-05-09 12:35

Pipeline <ng4FJERNDETTE@OGDETTEodeu.dk> crashed Echelon writing

> Jo det kunne jeg, men jeg kan ikke finde nogen der også har lyden med.

http://kortlink.dk/edbpriser/6k5p

Husk dog at vælge en der osse kan skiftes via knap, da nogle kun kan skifte
enhed via tastatur kombination.

--
Bjarke Andersen

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-05-09 21:49

Pipeline skrev:

> Jo det kunne jeg, men jeg kan ikke finde nogen
> der også har lyden med.

Sådan en har jeg - den hedder Trendnet TK-210.

Om den kan fås mere, ved jeg ikke, den er et par
år gammel - men det findes.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : kjeld09

Dato : 04-05-09 06:48

On 4 Maj, 00:13, Pipeline <ng4FJERNDE...@OGDETTEodeu.dk> wrote:
> [...]
> Findes sådan en dims, og hvad hedder den evt.? Jeg kan ikke rigtig finde

Hej
Hamma selector AV 760 kan hvis der bruges et kabel Vga til R G B og så
et R G B til vga.
Den koster ca 250 kr plus kabler.
Det er en med rca stik til lyd R G B til tv signal. 4 indgange og 1
udgang eller onvendt.

m v h
kjeld

Fra : mushtaaq50@gmail.com

Dato : 04-05-09 12:34

On 4 Maj, 14:48, kjeld09 <kjeldnoerga...@gmail.com> wrote:

> [...]
> et R G B til vga.
> Den koster ca 250 kr plus kabler.
> Det er en med rca stik til lyd R G B til tv signal. 4 indgange og 1

Den ser godt ud, men er RGB i lige så god kvalitet som VGA?
Mvh
Pipeline