Hvor kan jeg finde dette SD kort
Fra : Jesper uden efternav~

Dato : 03-05-09 20:48

Hvor kan jeg finde dette SD kort billigst
Må gerne være større og gerne langsommere
Det må bare IKKE være et SDHC kort

http://www.bjtrading.dk/shop/default.asp?varenr=236699

Mvh Jesper

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-05-09 21:50

Jesper uden efternavn skrev:
> Hvor kan jeg finde dette SD kort billigst
> Må gerne være større og gerne langsommere
> Det må bare IKKE være et SDHC kort
>
> http://www.bjtrading.dk/shop/default.asp?varenr=236699

bjtrading plejer ikke at være specielt dyre. Dimsen koster 75 kroner :)

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 03-05-09 22:14

Jesper uden efternavn formulated on søndag :
> Hvor kan jeg finde dette SD kort billigst
> Må gerne være større og gerne langsommere
> Det må bare IKKE være et SDHC kort
> http://www.bjtrading.dk/shop/default.asp?varenr=236699

Uhmm... kortet du linker til er på 4 GB. Skal det have større kapacitet
må det nødvendigvis blive et SDHC kort.

http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital_card

--

Lars Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 19:20

> Hvor kan jeg finde dette SD kort billigst
> Må gerne være større og gerne langsommere
> Det må bare IKKE være et SDHC kort

Bare en lille historie fra fortiden, venligt ment.

Jeg kan huske for ca 12 år siden hvor man skulle have sin første pc'er en
486 dx2 med 16 MB ram.

Selve maskinen var dyr men det jeg ikke glemmer var at rammen på 16 MB
kostede ca 3000,- kr. det var mange penge dengang.

kimilar

Fra : Rado

Dato : 05-05-09 23:39

On Mon, 4 May 2009 20:20:10 +0200, "kimilar" <kimilar snabel a gmail
dot com> wrote:

> [...]
>
>Selve maskinen var dyr men det jeg ikke glemmer var at rammen på 16 MB
>kostede ca 3000,- kr. det var mange penge dengang.

Ditto her. Husker også min første CD 1x brænder til 3000. Som iøvrigt
stod af efter 367 dage, lige da garantien var udløbet. Tror jeg nåede
at brænde under CDer á 50 kr med den.

Er iøvrigt lige ved at smide min gamle HP 300x300 DPI scanner til 5000
og min gamle Dell 600 mhz PC til 22.000 ud.

Man skulle have ventet i 10 år...

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda