Gamermus
Fra : Ib

Dato : 01-05-09 17:54

Da jeg overvejer at give min søn en gamermus i gave, ville jeg høre om der
er nogen herinde der kan anbefale nogle specifikke mus. Den kommer mest til
at blive brugt til WOW.

På forhånd tak for svar.

--
Ib

Fra : Hagar

Dato : 01-05-09 18:17

"Ib" <SpamAhead@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er nogen herinde der kan anbefale nogle specifikke mus. Den kommer mest

Nu spiller jeg ikke selv WOW, men mere skyde spil, og jeg har sådan en her
http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-lachesis/ En formidabel mus.
Prøv at spørg om det samme i gruppen dk.spil.computer der kan du fange folk
med samme trang til WOW

Hagar

Fra : Ib

Dato : 03-05-09 09:09

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-lachesis/ En formidabel mus.
> Prøv at spørg om det samme i gruppen dk.spil.computer der kan du fange

Det vil jeg prøve, tak for svar.

--
Ib

Fra : Martin

Dato : 02-05-09 01:12

Ib wrote:
> [...]
> er nogen herinde der kan anbefale nogle specifikke mus. Den kommer mest til

Må jeg anbefale istedet for at give et gavekort til en mus - det er så
personlig en smag. Nogle mus passer til små og hurtige hænder og andre
til hurtige og store hænder. Nogle kan lide trådløse, andre ikke.

Sålænge du holder dig inden for laser mus, så om de har 2000dpi eller
4000dpi er lige gyldigt, man kan ikke mærke forskel alligevel.

Men der er vel kun 2 store seriøse gamer producenter.
Razer og Logitech

Logitech med deres G9 og MX serie
<http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/&cl=dk,da&page=&view=comparison&compProducts=5092,2987,4259>

og Razers produkter
<http://www.razerzone.com/gaming-mice/>

Jeg må indrømme at jeg holder mig til Logitech, og har da også 3
forskellige - en lille fiks en til den bærbare, en gamer til
gamercomputeren og en mindre end til arbejdsstationen.

Fra : Ib

Dato : 03-05-09 09:10

"Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> forskellige - en lille fiks en til den bærbare, en gamer til
> gamercomputeren og en mindre end til arbejdsstationen.

Jeg vil prøve at se nærmere på de foreslåede og måske ender det op med et
gavekort, tak for svar,

--
Ib

Fra : Martin

Dato : 03-05-09 19:40

Ib wrote:
> "Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg vil prøve at se nærmere på de foreslåede og måske ender det op med et
> gavekort, tak for svar,

Åhh læste lige at det var til WOW - så tror jeg at du skal finde en mus
med så mange knapper som muligt - eller det er ihvertfald hvad jeg godt
kan lide ved en mus til et "tryk-på-alle-knapper-på-1-gang" spil :)