Hvad er det største SD kort IKKE SDHC
Fra : Jesper uden efternav~

Dato : 28-04-09 23:38

Hvor stor i GB kan man finde et alm SD kort ?
Det må IKKE være et SDHC kort da det skal bruges til at afspille musik i mit
B&O anlæg med kort slot til SD kort.
B&O opgiver det kan køre med et 2 GB SD kort, men jeg har hørt mange har
haft succes med både 4-6 og 8 GB
Men er det ikke bare en skrøne man kan få alm SD kort så store.

EVT hvor mon jeg i så fald kan finde dem ?

Mvh Jesper

Fra : Lasse Jensen

Dato : 29-04-09 05:11

On Wed, 29 Apr 2009 00:38:23 +0200, Jesper uden efternavn wrote:

> [...]
> Men er det ikke bare en skrøne man kan få alm SD kort så store.
>
> EVT hvor mon jeg i så fald kan finde dem ?

Hvis du kigger lidt længere nede i gruppen er der en tråd fra i fredags
om emnet.

--
Lasse Jensen