HDMI til VGA konverter
Fra : Peter

Dato : 27-04-09 08:51

Jeg har en bærbar med HDMI stik. Jeg har engang imellem brug for at
kunne bruge en projektor der har VGA tilslutninger. Nogen der har
stødt på en HDMI til VGA konverter?

Fra : Glenn Møller-Holst

Dato : 27-04-09 16:54

Peter wrote:
> Jeg har en bærbar med HDMI stik. Jeg har engang imellem brug for at
> kunne bruge en projektor der har VGA tilslutninger. Nogen der har
> stødt på en HDMI til VGA konverter?

Hej Peter

Det er vist denne - understøtter HDCP:

104,90 EUR HDFury
Purelink HDFury HDMI zu RGB Konverter
Art.-Nr. HDF0001-1
Der HDFury ist ein revolutionärer DVI/HDMI (HDCP) zu VGA
Signalkonverter. Er wandelt das digitale Eingangssignal
bis zu einer Auflösung von 1920x1080 (1080p) in ein analoges
Ausgangssignal um. Somit erweiteRGB Bildschirm/Beamer um einen digitalen
HD(720p) / Full HD(1080p) Eingang (HDCP/HDMI).
http://www.satfreund.de/PureLink-HDFury-blue-edition-With-VGA-Extender-,art-2856

£ 74.95
http://www.divineo.co.uk/cgi-bin/div-uk/vid-hdfury.html

HDFury2 Limited Edition - With VGA + RGB YUV Extender:
http://www.satfreund.de/HDFury2-Limited-Edition-With-VGA-+-RGB-YUV-Extender-,art-3868

Søg på HDFury og HDFury2 her:
http://www.purelink.de/

/Glenn