Ny printer
Fra : ___P.Sir

Dato : 27-04-09 07:16

Jeg er træt af, at min Brother printer ofte har problemer med at trække især
fotopapir ind - det er som om det "glider af" på de ruller, som skal trække
det rundt og op, og altså vende det 180 grader. Går tit galt. Desværre
bruger mange printere denne teknik, med den lange vej rundt, før printning
starter.
Derfor kunne jeg tænke mig en printer, hvor papirer IKKE skal hele denne vej
rundt - hvor det altså går direkte ind i trykkeriet, så at sige, så kan det
vel nærmest ikke gå galt.Måske hvor man selv kan føde det direkte ind..?
Nogle forslag?
Preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Finn Egmose

Dato : 27-04-09 08:21

"___P.Sir" <remove_ps@granvista.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vej rundt - hvor det altså går direkte ind i trykkeriet, så at sige, så
> kan det vel nærmest ikke gå galt.Måske hvor man selv kan føde det direkte

De fleste af Epsons modeller kan det du efterspørger. Skal det være til foto
kan jeg varmt anbefale Epson Stylus Photo R800

Mvh
Finn

Fra : ___P.Sir

Dato : 28-04-09 19:39

"Finn Egmose @privat.dk>" <fimus<fjern dette> skrev i en meddelelse

> [...]
> De fleste af Epsons modeller kan det du efterspørger. Skal det være til
> foto kan jeg varmt anbefale Epson Stylus Photo R800

Okay, jeg kan se på billeder af printeren, at papiret "falder ned" bagfra
til print, altså tyngdekraften hjælper - det er selvfølgelig en fordel.
Men der er jo formentlig stadig ruller, som skal trække papiret ind på
plads. Du oplever ikke problemer med at disse "fedter af" på glat fotopapir?
Preben

Fra : Finn Egmose

Dato : 29-04-09 08:11

> [...]

> Men der er jo formentlig stadig ruller, som skal trække papiret ind på
> plads. Du oplever ikke problemer med at disse "fedter af" på glat
Nu har jeg haft en del Epson printere gennem tiden og jeg har aldrig haft
problemer med papirfremføringen på en eneste af dem uanset om det er glat
fotopapir, kovolutter og hvad det ellers har måttet være.

Mvh
Finn

Fra : ___P.Sir

Dato : 29-04-09 11:32

> [...]
> problemer med papirfremføringen på en eneste af dem uanset om det er glat
> fotopapir, kovolutter og hvad det ellers har måttet være.

ok tak, det var en god anbefaling. Jeg tager ud og kigger på dem idag.
Preben