Dobbelt Lan backup HD diskbox
Fra : Michael Hessel

Dato : 26-04-09 22:28

Jeg søger en ekstern harddisk til tilslutning via mit LAN netværk til deling
af filer og backup
Noget i stil med denne her
http://www.pixmania.com/dk/dk/1581451/art/lacie/ekstern-harddisk-network.html

Den skal bare have 2 stk harddiske hvor den laver en tro kopi på begge HDér
Sådan hvis den ene skulle brænde af har jeg stadig alle mine vigtige
uerstattelige på den anden
Nogen der har et forslag eller et link, Har fundet en men prisen er godtnok
ikke for min pengepung ( Kr 5000 )

Mvh Michael

Fra : Per Jørgensen

Dato : 27-04-09 07:31

Michael Hessel wrote:
> [...]
> Nogen der har et forslag eller et link, Har fundet en men prisen er
> godtnok ikke for min pengepung ( Kr 5000 )

http://www.dlink.com/products/?pid=509
har jeg kørende med 2X1TB hd spejlet som Backup system

Fra : Heini Svangren Gutte~

Dato : 02-05-09 20:52

> Sådan hvis den ene skulle brænde af har jeg stadig alle mine vigtige
> uerstattelige på den anden

Hva så hvis huset brænder af???

Jeg benytter http://mozy.com/ til mine uerstattelige data.

/Heini Guttesen