Canon MP630 printer/scanner til Synology D~
Fra : Jan Hougaard

Dato : 26-04-09 14:36

Jeg har netop erhvervet mig en Canon MP630 printer/scanner.

Meningen var at den skulle kobles på min Synology DS207 NAS så alle på netværket kan bruge den.

Når man printer kommer der en dialogboks frem, hvori der står:

"Printeren kommunikerer ikke."
"Slå Aktiver understøttelse af torettede sprog til i dialogboksen Egenskaber for printeren."

Printeren virker og begynder at printe, men hvor er det jeg kan slå ovennævnte til?
Jeg kan ikke finde det nogen steder.

Scanneren virker ikke.
Der dukker en dialogboks frem hvori der står:

"Der kan ikke kommunikeres med scanneren.
Kablet kan være afbrudt, eller scanneren kan være slukket.
Kontroller status.
Scannerdriveren lukkes"

Kan det ha' noget med ovennævnte at gøre eller kan man bare ikke bruge USB-porten på
Synologyen til en printer/scanner?

--
Mvh Jan Hougaard

Bemærk spamfilter ved email.
Erstat invalid med dk.

Fra : Jan Hougaard

Dato : 26-04-09 14:38

"Jan Hougaard" <jahoni@jahoni.invalid> skrev i meddelelsen news:49f46335$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg har netop erhvervet mig en Canon MP630 printer/scanner.

Glemte lige at nævne at jeg køre Windows XP Pro og Vista.