BeoSound 4
Fra : Michael Hessel

Dato : 25-04-09 17:35

Det er helt sikkert BeoSound 4 S amsung et par tråde længere nede mener.
Det er så vidt jeg ved det eneste Musik anlæg de har lavet med et slot stl
SD koet.
Vi tager lige enmat op igen.

Hven har testet eller ved hvor stort et kort BeoSound 4 vil acceptere
Og skal det være et rent SD kort eller må det være et "langsomt" SDHC kort.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 25-04-09 19:24

"Michael Hessel" <Ikke@nogen.da> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hven har testet eller ved hvor stort et kort BeoSound 4 vil acceptere
> Og skal det være et rent SD kort eller må det være et "langsomt" SDHC

Spørgsmålet hører ikke hjemmer her i gruppen, men prøv at opret det i f.eks.
dk.teknik.lyd

Iøvrigt virkede det fint, da jeg fandt et tilfældigt kort i bunden af skuffe
og satte det i en BS4, selv om det var større en de 2GB der står i manualen,
så prøv dog som Bo tidligere foreslog.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 25-04-09 19:27

"Allan Soerensen" <nospame@nospame.nospame> skrev i en meddelelse
> [...]
> skuffe og satte det i en BS4, selv om det var større en de 2GB der står i
> manualen, så prøv dog som Bo tidligere foreslog.

... og jeg opdagede så for sent at du allerede har krydspostet til alle
mulige grupper, tilmed uden at gøre opmærksom på det, selv om det ikke er
velset.

FUT: sat til dk.admin.netikette