Router med printerport til Vista?
Fra : Martin Ploug

Dato : 24-04-09 15:35

Hej

Jeg vil købe en router med indbygget USB-printerport, så jeg kan dele
internet og printer imellem flere PC'er (aktuelt 2 stk. PC'er).
PC'erne er med hhv. XP og Vista, så routeren skal være kompatibel
med Vista.

Routeren behøver ikke at kunne køre trådløst, jeg foretrækker måske
nok, at den kører med kabel.

Kan man få en god en til under 1000 kr. eller hvor meget?
Er der et bestemt mærke eller en bestemt model, som I kan anbefale?

Er der mon et sted i Århus, hvor jeg vil kunne købe den?
Jeg synes ikke lige, at jeg kan finde noget hos www.midtdata.dk, men
der er nok andre steder. Ellers må jeg købe via nettet.

Tak.

Mvh. Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-04-09 17:28

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg synes ikke lige, at jeg kan finde noget hos www.midtdata.dk, men
> der er nok andre steder. Ellers må jeg købe via nettet.

Hej

Jeg skrev til Midtdata.dk, og er blevet henvist til:
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=DI-524UP/E&goto=productinfo&mainfunc=link

Den har jeg nu bestilt

Mvh. Martin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~