TDC Sønderborg sælger
Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 24-04-09 13:52

ACER Aspire one B150
Ahom 1.6 GHz, 1 Gb ram, 160 Gb harddisk

fra i dag og frem til den 29
pris 999 kr.

Helt som denne
http://www.befro.dk/shop/acer-aspire-one-4306p.html

Syntes det lyder af et godt tilbud og endda med xp home
men det er muligt nok kun i TDC Butikken i Sønderborg der er tilbud

/ Niels

Fra : Ole C

Dato : 24-04-09 13:57

QBIC [6400] - Niels Pedersen skrev blandt andet:

> [...]
>

> Syntes det lyder af et godt tilbud og endda med xp home
> men det er muligt nok kun i TDC Butikken i Sønderborg der er tilbud

Mon ikke der er tale om det samme tilbud, som findes i alle TDC-butikker -
og som kræver at du samtidig tegner abonnement på TCD's mobile bredbånd?

--
vh
Ole C

Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 24-04-09 15:55

nej
nej og atter nej

åbningstilbud, stod i kø efter den i dag, gælder frem til den 29

men korrekt så er det på TDC hjemmeside med abb. og jeg betalte 999 kr.
for min, uden yderlig andt køb.

Det skal siges at jeg forudbetalte for de havde nok ikke regnet med så mange
der var int. i
en maskine med 8.9" skærm, men jeg syntes prisen er ok.

Jeg kan sagtens indscanne avisartiklen til jer om nødvendigt

/ Niels

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 24-04-09 18:48

> Jeg kan sagtens indscanne avisartiklen til jer om nødvendigt

Hej Niels,

Det må du meget gerne gøre.

mvh

Andreas M. Hansen
- som bor i Augustenborg

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-04-09 14:47

"QBIC [6400] - Niels Pedersen" <niels@ringparken.dk> writes:

> ACER Aspire one B150
> Ahom 1.6 GHz, 1 Gb ram, 160 Gb harddisk
>
> fra i dag og frem til den 29
> pris 999 kr.

Hvis du vel at mærke lige tegner et abonnement på noget mobilt
bredbånd, der sørger for at prisen ender på 2.694 kroner.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 24-04-09 18:54

QBIC [6400] - Niels Pedersen wrote:
> pris 999 kr.

Plus abonnement.

Søren

Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 24-04-09 20:29

nej uden abb.
se linket til avisomtalen
http://www.e-pages.dk/bgmonline_su/141/

side 24 i sektion 2

mvh
Niels Pedersen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-04-09 07:57

"QBIC [6400] - Niels Pedersen" <niels@ringparken.dk> writes:

> nej uden abb.
> se linket til avisomtalen
> http://www.e-pages.dk/bgmonline_su/141/

Pokkers at der er så langt til Sønderborg! Er der ikke nogen der har
en prisgaranti, der gør at man kan få sådan et legetøj andre steder?

Fra : Carsten 4800

Dato : 29-04-09 22:48

"QBIC [6400] - Niels Pedersen" <niels@ringparken.dk> skrev i meddelelsen
> nej uden abb.
> se linket til avisomtalen
> http://www.e-pages.dk/bgmonline_su/141/
>
> side 24 i sektion 2
>
> mvh
> Niels Pedersen

Kan man ikke bruge den annonce til at gå i Elgiganten omkring deres
prisgaranti?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-04-09 07:35

"Carsten 4800" <dotman@adslhome(FJERN).dk> writes:

> Kan man ikke bruge den annonce til at gå i Elgiganten omkring deres
> prisgaranti?

Har Elgiganten ikke droppet deres prisgaranti?

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-04-09 11:17

> Syntes det lyder af et godt tilbud og endda med xp home
> men det er muligt nok kun i TDC Butikken i Sønderborg der er tilbud

Jeg kan fortælle at jeg var i butikken i formiddags, og mens jeg stod med
min nummerlap og ventede, gik der en fyr rundt og skiftede prislapper - da
han kom til Aceren, skiftede han prisen fra 999 til 2999.
Da det blev min tur, sagde jeg jo så at jeg gerne ville have en Acer til
999,- - De havde dem selvfølgelig ikke på lager, men jeg kunne få lov til
at bestille en til 999, hvilket jeg så gjorde. Ekspedienten fortalte at de
havde lagt bestilling ind på ca. 400 stk. efter weekenden - ham foran mig
ved kassen ville lige ændre på sin ordre, han havde bestilt 4 stk. i
fredags...
Mon ikke der er nogen som scorer sig en håndfuld billige konfirmationsgaver
?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 27-04-09 22:05

ja og her til aften fik jeg en SMS at jeg kan
afhente den bærbare pc i TDC fra i morgen

/ Niels

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-04-09 08:25

"QBIC [6400] - Niels Pedersen" <niels@ringparken.dk> writes:

> ja og her til aften fik jeg en SMS at jeg kan
> afhente den bærbare pc i TDC fra i morgen

Jeg antager at de ikke sender?

Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 28-04-09 11:49

Ved jeg ikke
Men de har rigeligt med acer aspire one b150

1.6 ghz atom, 1 gb ram, 160 gb harddisk, 8.9" skærm
Har lige hentet den og den er da meget nuttet

Hvis jeg var køber vil jeg nok holde mig til en der har større skærm
den er noget lille men dog læsbar.

Der er tilbud til og med i morgen den 29 april
HVIS der er nogen der vil ha sådan en så kan jeg godt arrangere noget
mellemled og sende den med post danmark

Niels Pedersen
tlf. 23364892