Ram til Dell optiplex GX270
Fra : RK

Dato : 20-04-09 16:31

Bundkortet har 4 slots der sidder to stk PC 2700U, 333MHz CL2.5 256MB DDR
moduler fordelt i slot 1 og 3. Hvordan og med hvad kan jeg bestykke PCen så
jeg ender på 4GB?

På forhånd tak!

Fra : Henning

Dato : 20-04-09 17:23

On Mon, 20 Apr 2009 17:30:50 +0200, "RK" <at@at.at> wrote:

>Bundkortet har 4 slots der sidder to stk PC 2700U, 333MHz CL2.5 256MB DDR
>moduler fordelt i slot 1 og 3. Hvordan og med hvad kan jeg bestykke PCen så
>jeg ender på 4GB?

Ud med de gamle moduler, i med 4 stk 1G moduler.

Fra : RK

Dato : 20-04-09 17:54

> Ud med de gamle moduler, i med 4 stk 1G moduler.

Hvis jeg fortæller at det er 92pin moduler har du så en ide til hvor jeg
køber hvad ?-)

Fra : Kenneth

Dato : 23-04-09 04:13

RK wrote:
> Hvis jeg fortæller at det er 92pin moduler har du så en ide
> til hvor jeg køber hvad ?-)

http://www.tinyurl.dk/6779
Den går til edbpriser.dk

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : RK

Dato : 21-04-09 21:58

"RK" <at@at.at> skrev i en meddelelse

> [...]
> moduler fordelt i slot 1 og 3. Hvordan og med hvad kan jeg bestykke PCen

184 pin typer!

Fra : QBIC [6400] - Niels ~

Dato : 23-04-09 15:41

standard ddr ram
pc3200 4 x 1 gb så har du 4 gb, men om den kan håntere det er spørgsmålet.

/ Niels