Kan ikke se Harddisk
Fra : T.

Dato : 14-04-09 18:30

Hej

Jeg har sat 2 ekstra hardiske i min pc, men den kan kun finde den ene.

Jeg kan godt se den i Diskhåndtering, der er den blev formateret helt.
Men jeg kan ikke se den i denne computer.

Hvad går der lige galt her??????

Jeg kører Vista på den.

hilsen

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 14-04-09 20:29

> Jeg kan godt se den i Diskhåndtering, der er den blev formateret helt.
> Men jeg kan ikke se den i denne computer.

Har du tildelt den et drev-bogstav? Prøv evt. at give den et nyt.

Prøv evt. også dk.edb.hardware.drev hvis du mener det er drevet den er gal
med, eller dk.edb.system.ms-windows hvis det er din Windows der har bøvl med
at se den.

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : T.

Dato : 14-04-09 20:36

"Peter (8450)" <usenet@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> med, eller dk.edb.system.ms-windows hvis det er din Windows der har bøvl

Hej Peter

Havde ikke lige set at den manglede et drevbogstav, så nu kører det.

Takker for hjælpen.

Hilsen