hvilken multifunktionsprinter?
Fra : b.k

Dato : 12-04-09 10:17

jeg skal have en ny printer men hvad skal man købe?skal have scanner og
kopifunktion.Er der nogen som kommer på højde med canon pixma når vi snakker
pris under 1000,-

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-04-09 10:20

b.k wrote:

> kopifunktion.Er der nogen som kommer på højde med canon pixma når vi snakker
> pris under 1000,-

Det kommer an på hvad den skal udskrive...

Jesper Poulsen

Fra : b.k

Dato : 12-04-09 11:19

Jeg skal udskrive tekst og et billede i ny og næ
"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer an på hvad den skal udskrive...

Jeg skal udskrive tekst og scanne/printe et billede i ny og næ

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-04-09 11:59

b.k wrote:

> Jeg skal udskrive tekst og scanne/printe et billede i ny og næ

Problemet er at maskinen er møgbillig i afskaffelse og hundedyr i drift.

Spørgsmålet er om du skal kaste flere kroner efter anskaffelsen og så få
en løsning der er svinebillig i drift.

Jesper Poulsen

Fra : b.k

Dato : 13-04-09 04:43

> Problemet er at maskinen er møgbillig i afskaffelse og hundedyr i drift.
>
> Spørgsmålet er om du skal kaste flere kroner efter anskaffelsen og så få
> [...]
jeg har set at en pixma mp540 er meget billig i drift og jeg er sikker på at
dens udskriftskvaliteter er ok til mit behov.
Nogen meninger om denne?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-04-09 08:56

b.k wrote:

> jeg har set at en pixma mp540 er meget billig i drift og jeg er sikker på at
> dens udskriftskvaliteter er ok til mit behov.
> Nogen meninger om denne?

Personligt stod jeg af blækprinterræset for 2 år siden efter at have
smidt endnu en udtørret blækpatron ud.

Hvis du ikke regner med jævnligt at bruge samtlige blækpatroner i din
blækprinter (mindst en gang om måneden), så bliver det en meget dyr printer.

Jeg har laserprinter nu og hvis jeg skal bruge et billede i en bedre
kvalitet end min laserprinter formår (og den skriver rigtig gode
billeder ud), så går jeg ned til fotohandleren.

Det er rent win-win for mig. Der er ikke noget der bliver for gammelt,
printeren er altid klar og jeg har foreløbigt kørt i 2 år for 1900,-
inkl. indkøb af printeren.

Min bonusfar har en fotoprinter og han skriver ud på den hver eller
hveranden weekend bare for at holde dyserne fit for fight. Papiret
bliver så klippet op i A6, hæftet sammen i hjørnet og brugt som
"notesblok" i husstanden.
Spild af penge...

Jesper Poulsen

Fra : Fietsenmaker

Dato : 14-04-09 05:56

b.k skrev:
> jeg skal have en ny printer men hvad skal man købe?skal have scanner og
> kopifunktion.Er der nogen som kommer på højde med canon pixma når vi snakker
> pris under 1000,-

Jeg har anskaffet en Canon MP600 en par måneder siden og er meget
tilfreds med kvaliteten til kr. 999,00 og den scanner, printer med
automatisk duplex og kan skrive på cd'er.