Hvilken bærbar PC til billedebehandling
Fra : Jesper

Dato : 11-04-09 06:16

Hej.

Jeg har brug for en ny bærbar PC bl.a. med min. 4 GB ram, da jeg arbejder
meget med billedebehandlng.

Jeg har ikke meget forstand på grafikkort m.v., så jeg vil blive glad for
inputs til hvilken pc jeg bør købe?

Prisen er ikke det vigtigste omend jeg nok ikke vil ofte det helt
ekstreme... = over kr. 15.000

Mvh

Jesper

Fra : Henning

Dato : 11-04-09 07:37

On Sat, 11 Apr 2009 07:15:57 +0200, "Jesper"
<Christop@post1**.dknet.dk> wrote:

>Hej.
>
>Jeg har brug for en ny bærbar PC bl.a. med min. 4 GB ram, da jeg arbejder

Prøv i news:dk.edb.hardware.baerbar - der diskuteres det jævnligt

Fra : Jesper

Dato : 11-04-09 08:31

> Prøv i news:dk.edb.hardware.baerbar - der diskuteres det jævnligt

He he - det lyder som et godt forslag....den overså jeg...

/Jesper

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 11-04-09 07:37

Jesper wrote:

> Jeg har brug for en ny bærbar PC bl.a. med min. 4 GB ram, da jeg arbejder

Missede du den gruppe der hedder dk.edb.hardware.baerbar - den ligger
lige under denne i gruppelisten på din newsserver...

Jesper Poulsen