ER IE8 overhovedet noget værd ?
Fra : Per

Dato : 05-04-09 08:14

Hej NG !

Jeg synes efterhånden at der er så mange, der her problemer med IE8, efter
hvad jeg kan læse mig frem til - er der noget galt med den - eller hvad sker
der ?

En hel almindelig browser opdatering og så, så mange der har bøvl med den -
det er sgu da ikke i orden ! FF har jeg opdateret masser af gange og ingen
problemer overhovedet.

Skal jeg vente med IE8 fordi MS stadig arbejder på den - eller er det kun de
få utilfredse jeg hører om - der er måske mange der er fuldt tilfredse med
IE8 ?

mvh. PEr

Fra : kk

Dato : 05-04-09 09:16

> [...]
> de få utilfredse jeg hører om - der er måske mange der er fuldt tilfredse

Som jeg oplever det, er den hurtigere, har flere funktioner og virker fint,
selv med netbank.
Altså ok.
mvh
kk

Fra : emjeppesen

Dato : 05-04-09 10:07

kk skrev:

>Som jeg oplever det, er den hurtigere, har flere funktioner og virker fint,
>selv med netbank.
>Altså ok.

kører du Vista eller...?

Hilsen emj

Fra : kk

Dato : 05-04-09 11:11

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> kører du Vista eller...?
>
> Hilsen emj

XP Home.
mvh
kk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-04-09 10:24

"Per" skrev i en meddelelse
> Jeg synes efterhånden at der er så mange, der her problemer med IE8,

mange af de, der har haft problemer, har vist mest været med betaen - og
ikke den færdige udgave - og den kan man jo ikke bedømme noget ud fra ?

Jeg synes at de kører OK.

Og det er på XP.

Jan

Fra : kah

Dato : 05-04-09 11:15

Jan Vestergaard skrev:

> mange af de, der har haft problemer, har vist mest været med betaen - og
> ikke den færdige udgave - og den kan man jo ikke bedømme noget ud fra ?

> [...]
kører også fint her på Vista,
der findes iøvrigt 2 udgaver til download hos MS,
en til XP og en til Vista.

mvh
kaj

Fra : kah

Dato : 05-04-09 11:19

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 05-04-09 19:02

"kah" <kahan@postti.tele.dk> skrev i meddelelsen
> der findes iøvrigt 2 udgaver til download hos MS,
> en til XP og en til Vista.

Jeg har Vista og har kun gode erfaringer med IE8 - også ang. netbank.

Min kone har XP og har også installeret IE8. Den eneste forskel var at nu
skulle hun, for at få forbindelse med netbanken, skrive bankens navn ind som
et websted hun havde tillid til - altså lissom i Vista.

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's when replying by e-mail.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-05-09 14:21

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Skal jeg vente med IE8 fordi MS stadig arbejder på den - eller er det kun
> de få utilfredse jeg hører om - der er måske mange der er fuldt tilfredse
> med IE8 ?

Jeg tror det er klogt at vente nogle måneder endnu, til den 1. opdatering
kommer. IE8 er vist stærkt fejlbehæftet. Jeg kunne først komme på nettet og
mail,
da jeg havde skruet computeren tilbage til et tidligere tidspunkt og dermed
tilbage til IE7.

Nu kører det fint igen - IE7´vil jeg nok beholde et års tid endnu, så kan vi
se.

Microsoft er jo ikke så dygtige til at lave tingene ordentlig 1. gang, man
skal lige vente til der kommer en opdatering som retter fejlene. Så mit råd:
vent med IE8 til den 1. opdatering kommer.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-05-09 14:25

Åge Halldorsson skrev:
> Jeg kunne først
> komme på nettet og mail,
> da jeg havde skruet computeren tilbage til et tidligere tidspunkt og
> dermed tilbage til IE7.

har intet med ie8 at gøre at TDC har fejl
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-09 11:01

In news:49fc48d0$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> typed:

> [...]
> gang, man skal lige vente til der kommer en opdatering som retter
> fejlene. Så mit råd: vent med IE8 til den 1. opdatering kommer.

Har jeg allerede gjort.

Jeg var så fjollet at opgradere til IE8, vorherrebevares for et rod den
kunne lave. Jeg skyndte mig at gå tilbage til IE7. Man ved hvad man har.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : "Dadyw

Dato : 22-05-09 06:49

Jeg har installeret IE8 på mine 3 pc'er. På den ene havde jeg problemer
med IE7, der meget tit "frøs", når jeg lukkede faneblade.
Men IE8 virker fint på mine Pc'er. Det er mit indtryk, at den er lidt
hurtigere end IE7. Det skulle den jo også være. Jeg kan tilgår alle de
sædvanlige netsteder - herunder netbank, Facebook og så videre.
Venlig hilsen
SPELLWC