"Politisk korrekt" statestik
Fra : Eyvind

Dato : 12-03-09 02:03

Er det "politisk korrekthed" der gør at man samler
"indvandrere fra ikke-vestlige lande" i een stor pulje.
I statestik om arbejde, kriminalitet osv trækker de
muslimske lande i en retning og alle de andre lande
i den modsatte retning.
F.eks Thailand, Vietnam, Kina, Filippinerne overfor
Pakistan, Iran, Irak, Libanon, Palæstina osv.
Det giver jo ubrugelige tal!!!!
Det er absurd!

Mvh
Eyvind

Fra : Per Rønne

Dato : 12-03-09 05:25

Eyvind <eyvind@eyvind.dk> wrote:

> [...]
> i den modsatte retning.
> F.eks Thailand, Vietnam, Kina, Filippinerne overfor
> Pakistan, Iran, Irak, Libanon, Palæstina osv.

Naturligvis er det absurd; for de østasiatiske landes vedkommende er
indvandrerne og deres efterkommere jo /mindre/ kriminelle end de etniske
danskere.

Vist i øvrigt også blandt de iranske flygtninge, men de har jo også fået
mere end nok af islam og islamisk kultur og stammementalitet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 08:49

"Per Rønne" wrote:

> [...]
>
> Vist i øvrigt også blandt de iranske flygtninge, men de har jo også
> fået mere end nok af islam og islamisk kultur og stammementalitet.

Iranerne er desværre også godt repræsenteret blandt de kriminelle, jeg
husker det skuffede mig at se.

Nu HAR DS jo endelig kommet ud med en statistik som er splittet op i
landegrupper, men fx Kyvsgårds tal må være misvisende, for dér blander man
overkriminelle med underkriminelle, og får så et middeltal, som jo ikke
passer på dem vi ved er de problematiske.

Man havde utrolig travlt med at finde "korrektionsfaktorer", og kom jo op på
at have overlappende kategorier, - men man korrigerede ikke for at det er de
muslimske lande som leverer de overkriminelle, - dvs man fjernede ikke dem
der hiver tallene ned.

Men det kommer nok med bedre statistikker, selv om de godlidende vil kæmpe
med næb og klør imod at vi får den viden.

Fra : ASKF

Dato : 12-03-09 09:01

Per Rønne ytrede sig i <1iwg9ab.5ug84eksefewN%per@RQNNE.invalid> med
dette:

> [...]
>
>Vist i øvrigt også blandt de iranske flygtninge, men de har jo også fået
>mere end nok af islam og islamisk kultur og stammementalitet.

Blandt de iranske flygtninge drejer det sig jo i høj grad om muslimer
der har taget afstand til at skulle leve under de religiøse regler, samt
kristne.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-09 09:51

ASKF wrote:
> [...]
>
> Blandt de iranske flygtninge drejer det sig jo i høj grad om muslimer
> der har taget afstand til at skulle leve under de religiøse regler,

Men "gode mennesker" hævder at alle muslimer er flygtet fra "undertrykkende
islam". Det er selvfølgelig løgn, men det generer ikke velmenere.

Mange iranere ER flygtet fra den islam de ser i Iran, men derfor kan de jo
godt stadig have nogle opdragelsesmønstre som ikke passer ind i vestlige
samfund. Jeg kender ikke nok til det til kunne sige noget konkret, -
derudover er der jo flere meget forskellige etniske grupper i Iran.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 16:58

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse

> Blandt de iranske flygtninge drejer det sig jo i høj grad om muslimer
> der har taget afstand til at skulle leve under de religiøse regler,
> samt kristne.

Mig bekendt fik vi et stort kontingent iranske flygtninger, der slap ind i
landet alene med baggrund i ønsket om ikke at skulle slås mod Irak i den
første golfkrig.

Altså en flok muslimske renegater.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-03-09 20:17

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
> landet alene med baggrund i ønsket om ikke at skulle slås mod Irak i den

Hvad har du dog mod »muslimske renegater«?

Og så er der lige Farshad Kholgi, der dog ikke kan kaldes »muslimsk
renegat«, da forældrene er bahai'er ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-09 22:10

> Hvad har du dog mod »muslimske renegater«?

Jeg har meget imod renegater generelt, men min bemærkning var nu mest ment
som en imødegåelse af, at iranske flygtninge generelt skulle være særligt
uislamiske eller mennesker, der tager afstand fra at leve under religiøse
regler. Virkeligheden er en anden.

> Og så er der lige Farshad Kholgi, der dog ikke kan kaldes »muslimsk
> renegat«, da forældrene er bahai'er ...

Og jeg har nævnt Farshad Kholgi hvor?

Farshad Kholgi er en hædersmand, som jeg er stolt over, lever i Danmark.
Hvis alle med anden etnisk baggrund end dansk var som ham, havde vi ingen
problemer med flygtninge/indvandrere i Danmark - tværtimod. Desværre er han
og hans familie noget helt særligt. De er så heller ikke muslimer, som du
selv skriver.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-03-09 07:07

> [...]

> uislamiske eller mennesker, der tager afstand fra at leve under religiøse

En »muslimsk renegat« er vel netop en person, der er vokset op i islam,
men som vender islam ryggen ..

Lige som direktørsønnen Hans Scherfig med rette kan kaldes en
»klasseforræder«, da han blev kommunist ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-03-09 14:38

> En »muslimsk renegat« er vel netop en person, der er vokset op i
> islam, men som vender islam ryggen ..

Hvis du nu læser mit indlæg igen, turde det tydeligt fremgå - også for dig -
at mit brug af "renegat" hentyder til, at man stak af fra krigen mod Iran.
Det var faktisk hele min pointe, at disse renegater ikke flygtede fra Islam,
men fra at tage deres tørn i dén krig, deres land var involveret i.

Et eller andet sted tror jeg, du udmærket er klar over, at det var dét, jeg
mente, men at du af én eller anden grund valgte at diskutere sproglige
finurligheder i stedet for.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 13-03-09 03:55

On 12 Mar., 09:50, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> [...]
> samfund. Jeg kender ikke nok til det til kunne sige noget konkret, -
> derudover er der jo flere meget forskellige etniske grupper i Iran.

Iranske mænd er berygtede i visse kredse for at reagere meget skarpt
på tidligere hustruer`s nye kærester. Man skal lige tænke sig om en
ekstra gang før man indlader sig i en - one night stand - der :)

Mange iranere som flygtede efter Khomeini kom til magten var jo loyale
mod Shaen af Iran. Rigtigt mange var middelklasse eller derover. Havde
uddannelser og forlod social forhold, som var langt bedre end hvad der
ventede dem i Danmark.

Iøvrigt kunne det være interessant med statistikker på skilsmisser i
den forbindelse. Jeg har en formodning om, at ganske mange muslimske
kvinder nærmest ikke kunne vente på at blive skilt efter indrejsen -