Unlock 3310 - Tak Thomas !
Fra : Karsten Madsen

Dato : 29-07-01 22:02

Fed service, og billigt.

Kan varmt anbefale Thomas Madsen, Nørre Nebel.

Mvh
Karsten

Fra : søren poulsen

Dato : 30-07-01 05:26

"Karsten Madsen" <spectre@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Fed service, og billigt.
>
> Kan varmt anbefale Thomas Madsen, Nørre Nebel.
>
> Mvh
> Karsten
Det var da godt der er noget han kan find udaf for høre efter hvad andre i
denne gruppe beder ham om kan/kunne han da ikke (tænker her på hans massive
reklame)

--
Mvh.
Søren poulsen

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 31-07-01 22:54

Hvad skal Karsten Madsen blandes ind i at har noget imod Thomas Madsen, de
er da ikke i familie, og der da vist en del som har ondt i en vis del af
kroppen over at Thomas M. unlocker billiger end i andre vil gøre det til.

Og til Thomas Madsen, Tak for god service

M.v.h.

Niels Jul Astrup

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-07-01 23:27

Niels Jul Astrup skrev:

> [...]
>kroppen over at Thomas M. unlocker billiger end i andre vil gøre det til.

Næh, det er fint med mig han gør det. Hvis du kigger så har jeg gang
på gang skrevet, at det er fordi han ikke overholder reglerne på det
danske usenet jeg bliver irriteret. Han kan unlocke gratis, det har
han lov til.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.