Varmt tunfiskebrød - hvordan laves det mon~
Fra : Marianne

Dato : 03-04-09 09:48

Hej

Jeg har for et par dage siden fået serveret en ret, jeg kunne tænke mig at
prøve derhjemme. Den var forholdsvis simpel: En skive lyst fuldkornsbrød
dækket af en masse, hvori tun var en væsentlig - men ikke den eneste -
ingrediens. Dette var så bagt sammen i ovnen. Ovenpå var 'pynt' af
karmelliserede rødløg, grillet peberfrugt og en smule rucola. Men det er
tunfiskeblandingen, der volder mig kvaler.

Det var ikke bare tunfisk og æggemasse/hvide, for sådanne madder lavede min
mor i min barndom. Dem husker jeg fint. Tunen var blandet med noget og
konsistensen var lidt a la Coleslaw.

Hvad kan jeg forsøge mig med? Tun og ....? Det skal helst ikke begynde at
løbe, når det varmes op.

mvh
Marianne