Efterlyser af en slags chokolade dessert
Fra : T.

Dato : 26-03-09 18:13

Hej Gruppe

Jeg har inde for de sidste 3 uger set i en reklame avis eller lign en
opskrift på noget dessert.

Man skulle bl.a. bruge Condensed mælk og chokolade.

Kan huske at retten skulle på køl i et par timer inden man skulle bruge den.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Hilsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-03-09 18:54

"T." <boing727_1@hotmail.com> wrote in

> Man skulle bl.a. bruge Condensed mælk og chokolade.
> Kan huske at retten skulle på køl i et par timer inden man skulle
> bruge den.

Kunne være Banoffee:

En bund af knust digestive og smør, skivede bananer ovenpå, kogt
kondenseret mælk (bliver til toffee) henover, pisket fløde og revet
chokolade på toppen. Er ret løs i det og skal derfor afkøles godt inden
servering, og vinder iøvrigt i smag ved at trække.

Fra : T.

Dato : 26-03-09 18:59

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

Hej Kent

Det er ikke den, er støt på den flere gange i min eftersøgning.

Hilsen