Schneider Weisse fra fad i København?
Fra : Kasper Bergholt

Dato : 25-03-09 17:16

Kære alle!

Er der nogen, der ved, om det er muligt at få sig en Schneider Weisse
fra fad i København?

---
Kasper
Bergholts opskrifter (http://www.bergholt.net)

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 25-03-09 14:32

On 25 Mar., 17:16, Kasper Bergholt <mxn...@tiscali.dk> wrote:

> Er der nogen, der ved, om det er muligt at få sig en Schneider Weisse
> fra fad i København?

Ja, den kan du få på Ølbaren i Elmegade. Og hvis du ikke frekventerer
den i forvejen, så er det bare om at komme i gang!

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 26-03-09 09:54

On Wed, 25 Mar 2009 13:31:30 -0700 (PDT), Kevin Borbye Edelvang
<edelvang@gmail.com> wrote:

>Ja, den kan du få på Ølbaren i Elmegade. Og hvis du ikke frekventerer
>den i forvejen, så er det bare om at komme i gang!

Fantastisk. Jeg printer mailen ud og be'r om udgangstilladelse snarest
muligt! ;)

---
Kasper
http://kasperbergholt.blogspot.com/2009/03/slumdog-millionaire-leroy-smagning.html

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 26-03-09 04:30

On 26 Mar., 09:54, Kasper Bergholt <mxn...@tiscali.dk> wrote:

> Fantastisk. Jeg printer mailen ud og be'r om udgangstilladelse snarest
> muligt! ;)

Ja, konerne er den største forhindring ;)

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Max

Dato : 26-03-09 16:43

Hej Kevin

> Ja, konerne er den største forhindring ;)

Det må så være fordi man er dårligere til
at vælge koner end øl. Min mener jeg går
for lidt på værtshus :)

--
Mvh Max

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 26-03-09 11:07

On 26 Mar., 16:43, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Det må så være fordi man er dårligere til
> at vælge koner end øl. Min mener jeg går
> for lidt på værtshus :)

Hæh! Jeg er ikke sikker på, jeg ville have sådan en kone ;)

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Max

Dato : 26-03-09 19:26

Hej Kevin

> Hæh! Jeg er ikke sikker på, jeg ville have sådan en kone ;)

Det behøver du heller ikke bekymre dig om, du får hende ikke :)

--
Mvh Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-09 20:58

> Det behøver du heller ikke bekymre dig om, du får hende ikke :)

Jeg VIL IKKE kommentere på dén. Jeg VIL IKKE...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Max

Dato : 26-03-09 21:06

Hej Jens

> Jeg VIL IKKE kommentere på dén. Jeg VIL IKKE...

Det klær dig :)

--
Mvh Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-03-09 21:08

> Det klær dig :)

Don't push your luck...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Max

Dato : 26-03-09 21:18

Hej Jens

> Don't push your luck...

:)

--
Mvh Max

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 27-03-09 07:56

On 26 Mar., 21:17, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> :)

Get a room!

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Claus Nielsen

Dato : 10-04-09 04:10

On 25 Mar., 18:16, Kasper Bergholt <mxn...@tiscali.dk> wrote:
> Kære alle!
>
> Er der nogen, der ved, om det er muligt at få sig en Schneider Weisse
> [...]

Pegasus har den altid på fad, derudover har de en masse andet godt

http://www.pegasus-cph.dk/

/Claus

Fra : -= JF =-

Dato : 10-04-09 11:16

Claus Nielsen skrev:

> Pegasus har den altid på fad, derudover har de en masse andet godt
>
> http://www.pegasus-cph.dk/

WHOA!!!! Et imponerende ølkort!

Mvh John

Fra : Claus Nielsen

Dato : 19-04-09 07:08

On 10 Apr., 12:16, -= JF =- <inva...@invalid.invalid> wrote:

> WHOA!!!! Et imponerende ølkort!
>
> Mvh John

Ja det er imponerende og personalet ved desuden hvad de snakker om når
det drejer sig om øl. Jeg har været heldig et par gange, hvor de har
haft Westvleteren i deres udvalg, som jo er en øl i verdensklasse

/Claus