dimsum
Fra : F. Baumann

Dato : 16-03-09 16:27

hedder det sådan?

Nogen der har en god opskrift?

--
F. Baumann

Fra : Peter Lauridsen

Dato : 16-03-09 18:21
Fra : Marianne

Dato : 16-03-09 18:36

"F. Baumann" <zillyink@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:49be6fb8$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> hedder det sådan?
>
> Nogen der har en god opskrift?
>
> --
> F. Baumann

Hvis du ikke helt ved, hvad det er,kan det måske være en ide at starte med
frost-versionerne. De fås bla hos Kinesiske supermarkeder.

mvh
Marianne

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-03-09 16:38

Marianne wrote:

> Hvis du ikke helt ved, hvad det er,kan det måske være en ide at
> starte med frost-versionerne. De fås bla hos Kinesiske supermarkeder.

Ah ha! Vil du være sød at fortælle mig, hvor jeg kan finde sådan et i
Horsens? ;)

--
Kurt Lund

Fra : jos

Dato : 17-03-09 23:47

Kurt Lund wrote:

> Ah ha! Vil du være sød at fortælle mig, hvor jeg kan finde sådan et i
> Horsens? ;)
Den er vel ikke større end du kan finde den ved en stille aftentur. Hvis du
bor i Horsens er det lettere end for en som bor på Amager! :>)

finn