Spise med Price - Gasblusset???
Fra : benzon1960@gmail.com

Dato : 12-03-09 10:28

Er som mange andre aldeles fornøjet over de to herre. Er blevet noget
forelsket i det gasblus, som bruges i programmet, men har ikke haft
held til at finde det på nettet. Er der nogen som kan hjælpe?

Vh/Jan

Fra : Max

Dato : 12-03-09 17:47

Hej Jan

> Er som mange andre aldeles fornøjet over de to herre. Er blevet noget
> forelsket i det gasblus, som bruges i programmet, men har ikke haft
> held til at finde det på nettet. Er der nogen som kan hjælpe?

Jeg kunne også falde for et, mon ikke det er i den stil her:

http://www.hstech.dk/gasblus.asp

--
Mvh Max

Fra : Inger D.

Dato : 12-03-09 19:42

> Er som mange andre aldeles fornøjet over de to herre. Er blevet noget
> forelsket i det gasblus, som bruges i programmet, men har ikke haft
> held til at finde det på nettet. Er der nogen som kan hjælpe?

Så vidt jeg kunne se var det ikke et gasblus men en spritbrænder til en
fonuegryde - hvis du hentyder til programmet i går.

Inger D.

Fra : Max

Dato : 12-03-09 21:49

Hej Inger

> Så vidt jeg kunne se var det ikke et gasblus men en spritbrænder til
> en fonuegryde - hvis du hentyder til programmet i går.

Det var nu ikke nogen spritbrænder der blev stegt løg på :)

--
Mvh Max

Fra : Inger D.

Dato : 13-03-09 08:53

> Det var nu ikke nogen spritbrænder der blev stegt løg på :)

Jeg troede du mente den han lavede dressing på. Desværre er der fejl på DRs
hjemmeside lige nu, så jeg kan ikke gense programmet - jeg troede egentlig
bare han lavede løg på et almindeligt komfur, men dér har jeg åbentbart ikke
været helt vågen

Inger D.

Fra : Max

Dato : 13-03-09 08:57

Hej Inger

> troede egentlig bare han lavede løg på et almindeligt komfur, men dér
> har jeg åbentbart ikke været helt vågen

Nej, pladsen til venstre for skærebrædtet midt i rummet er forbeholdt
et stort gasblus. Det egentlige komfur er op mod væggen bag ham.

--
Mvh Max

Fra : Inger D.

Dato : 13-03-09 09:04

> Nej, pladsen til venstre for skærebrædtet midt i rummet er forbeholdt
> et stort gasblus. Det egentlige komfur er op mod væggen bag ham.

Ja, det har du vel egentlig ret i - det har jeg aldrig strejfet en tanke.
Man bliver da også klogere og klogere for hver dag der går!

Inger D.

Fra : Max

Dato : 13-03-09 10:40

Hej Inger

> Ja, det har du vel egentlig ret i - det har jeg aldrig strejfet en
> tanke. Man bliver da også klogere og klogere for hver dag der går!

Underligt nok tror jeg at det var det første jeg så i de udsendelser,
altså at der er både et gasblus og et elkomfur i det køkken :)

--
Mvh Max

Fra : benzon1960@gmail.com

Dato : 13-03-09 02:41

On 12 Mar., 17:47, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Jan

> Jeg kunne også falde for et, mon ikke det er i den stil her:
>
> http://www.hstech.dk/gasblus.asp
>
> --
> Mvh Max

Kunne godt minde om det. Mon det "rigtige" overhovedet er købt her i
landet?

Vh/Jan

Fra : Max

Dato : 13-03-09 10:38

Hej Jan

> Kunne godt minde om det. Mon det "rigtige" overhovedet er købt her i
> landet?

Det er ikke godt at vide, men mon ikke man kan skrive eller
ringe til dem og spørge.

--
Mvh Max