Pillen Krydser ?
Fra : S Amsung

Dato : 20-03-09 18:36

Hvad er pillen der bliver kaldt " en krydser " nærmere bestemt ? Evt medicin
navn

Knus Sanne

Fra : sammar@live.dk

Dato : 29-04-09 07:55

On 20 Mar., 19:35, "S Amsung" <I...@nogen.da> wrote:
> Hvad er pillen der bliver kaldt " en krydser " nærmere bestemt ? Evt medicin
> navn
>
> Knus Sanne

Krydser kan være forskellige ting, men for det meste menes der
rohypnol, som i rigtige doser er et beroligende middel som høre under
benzoer.
Her står der vist lidt om forskellene på de forskellige
benzodiazepiner, men ellers kan man komme langt med google ;)
Efter min mening et ulækkert stof som for mig at se ikke kan bruges på
nogen positiv måde. Det er meget nemt at blive afhængig af, svært at
komme ud af igen og det har det med at fucke helt vildt med folks
personlighed og empati. Det er lavet som sove middel, og problemerne
opstår når folk holder sig vågne på det for at få en rus i stedet for
søvn.
På benzoinfo.dk kan du også læse om benzoer..

Fra : N/A

Dato : 27-09-09 13:41

Fra : Ulvir

Dato : 27-09-09 13:41

"K.N" <pallesen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news2kb5h57vhcid4jn58qp2gnidbmdqupsc@4ax.com...

> De piller som man i dag kalder for krydser i misbrugsmiliøet er
> "Revotril" og som er meget eftertragtede. Det er en rund hvid pille
> som er et kryds på, på den ene side så man kan knække dem over i
> kvarte dele.

Og et 'Møllehjul' er en 20mg Metadon tablet..